Babydrøm skriver:
Ja ordentligt skal det jo gøres
Ja må nok heller sige det et par dage før, ja eller den med ja kan du ik se at jeg er 7 mdr. henne
de kender mig jo godt, så løgnen skal være ægte, ellers dummer jeg mig da, med at smile helt vildt (hvilket jeg jo allerede gør hver gang jeg tænker på min lille spire
) Den er godt nok svær, når jeg jo bare vil råbe det ud til verden hihi
men igen føles det stadig ik ægte, ik endnu, men er nok normalt
Jeg var sammen med en god veninde idag, og der fik jeg ik røbet noget

Om 2 uger skal vi til 60 års og konfirmation, har du endnu en god løgn?
Kan jo ik hele tiden have blærebetændelse 
Oki, hvorfor alm. kaffe og ikke koffeinfri? Må jeg drikke pepsi max? ved ik hvor meget koffein der er i dem.
Ja ville nok kun tage neglelak på der, men har en masse neglelakker, så ville helst ik købe ny. Ja Nilens Jord er jo super godt!
Ok hihi, godt hun kun er alm. skør
Godt at høre med makeuppen
For er altså ret glad for min mascara, bb creme og blush
og lidt ekstra når jeg ex. skal til fest. BB cremen er uden parfume og blush er fra nilens jord, min rens, sæbe, cremer til ansigt og krop er også uden duft og for så vidt muligt med miljømærker
Okay, plejer også at tage fiskeolie, men løb tør, men køber nogle igen 
Jeg ville drikke alm kaffe mest fordi så ville jeg vide at jeg holdet mig til et par kopper. Desuden har jeg aldrig kunne lide det andet
. Så hvis du er ude og bliver tilbudt så tag endelig imod en rigtig god kop(alm) kaffe med god samvittighed
Jeg personligt drak ikke light-produkter i graviditeten(og generelt heller ikke faktisk). Vi køber helst de "fuldfede" produkter, men indtager så bare det mindre. Men altså, hvis det er det du altid har drukket, så er jeg sikker på at baby ikke tager skade af et par glas
Det er self lidt svært ved selve middagen, men min mand og jeg brugte den der med at bytte glas. Lidt alkohol tager man jo ikke skade af. Så et lille sip/fugte læberne og så efter noget tid bytte glas med manden. Men det fungerer bedst ved stående taffel/utrolig mange mennesker.
Altså du kan jo have rendt ind i noget influenza agtigt, så du helst ikke vil indtage noget som maven måske ikke kan tåle. For du vil jo helst ikke rende på toilettet der
Men som du skriver, løgnen skal være gennemført, for ellers ser de lige gennem den. De kender dig jo. Nu ved jeg ikke om du er "sådan en" der som regel altid er med på et glas(eller 4.. Ej
), men for mig var det ikke så svært for jeg havde faktisk lang tid inden graviditeten mistet lysten til at drikke alkohol. Jeg syntes lige pludselig at vinen var besk og drinksne var sprittede, så alle var faktisk vant til at jeg sagde nej tak. Hos os er der ingen der ville stirre eller spørge til at jeg sagde "... Hmm nej.. Ellers tak.. Ikke lige i dag"
men det er jo svært hvis du normalt plejer at tage imod når man er i et festligt lag.
Men altså, har du lyst til et lille glas, så drik det med velbehag og nyd det