Datteren er blevet klippet og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2015

(august)

hautecouture skriver:

Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg mener nu ikke at piger automatisk bliver "forvandlet" til små drenge bare fordi de er korthåret. Synes bestemt ikke hun ligner en dreng og synes at det slaskede hår hun havde før var så forfærdeligt  Men jo, piger er da søde med langt hår det synes jeg da også - de skal bare have håret til det, og det havde vores Aya ikke 

Rigtigt det er en smagssag. Jeg synes bare når de ikke er ældre kan det være rigtig svært, når ikke man kender børnene, at se om det er drenge eller piger hvis de ikke det er en pige der har kjole på. 

Sagde jo heller ikke hun ikke ser sød ud, for det gør hun. Sagde bare jeg godt kan forstå din mand. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Mor1986

hautecouture skriver:

... Farmand er IKKE glad 

Hun er blevet korthåret, ja, meget korthåret. Kan vidst godt gå under betegnelsen pixie cut  MEN jeg synes jo, at hun ser både dejlig og smuk ud - far synes derimod at håret skal være så langt som muligt... Men altså, nu har Aya aldrig haft meget hår og det gror ikke så vildt. Det meste af det der var på hovedet før, var lange, tjavsede babylokker  - det så okay ud, når bare hun havde rottehaler eller elastikker i håret, men hun HADER det - så er det sgu da 100 gange nemmere at klippe det af?!? .. Jeg synes hun er fin, og herregud, det gror jo ud igen 

Jeg synes det er rigtig fint til hende. Vores datter har lige så kort hår. Men det skyldes hendes børne eksem som blusser op i hovedbunden hvis håret ikke holdes nede. Og det hjælper jo så heller ikke hun har en tyk manke

Anmeld Citér

17. april 2015

sne190810

Flot!! Og så lidt sejt og modigt at gå mod strømmen. 

Jeg hader at se på sjaskehår, syntes små piger som har sådan nogle sørgelige totter (endnu værre, hvis det ikke bliver klippet/passet/plejet) hår, fordi forældrene eller børnene selv, har en ide om at piger part-out skal have langt hår. Det er jo kun flot, hvis man har håret til det ;-) som en anden i tråden også skriver.

lige såvel som kort hår, også er pænest til dem som kan bære kort hår :-) Jeg syntes din datter er skøn, og din mand er chokeret javel, men hår vokser ud igen :-p det er en frisure, ikke ulandsproblematikker vi snakker om :-D hehe

Anmeld Citér

17. april 2015

klmf

Synes hun ser sød ud og forstår godt I gerne vil have det tjavsede hår klippet af, det ser sjældent godt ud løst. Han skal vel bare lige vænne sig til det, ham farmanden 

Anmeld Citér

3. maj 2015

hautecouture

Jeg gik nu i sympati med datteren til frisøren og blev klippet! ... Men det er kæresten helt tosset med (forvirrende, haha) 

Her et før og et efter billede af mig... Og et ekstra af min datter, fordi hun er så sød, haha 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. maj 2015

jenny4

hautecouture skriver:

Jeg gik nu i sympati med datteren til frisøren og blev klippet! ... Men det er kæresten helt tosset med (forvirrende, haha) 

Her et før og et efter billede af mig... Og et ekstra af min datter, fordi hun er så sød, haha 

Det klædet både dig og din datter super godt!

Anmeld Citér

3. maj 2015

Loa

hautecouture skriver:

... Farmand er IKKE glad 

Hun er blevet korthåret, ja, meget korthåret. Kan vidst godt gå under betegnelsen pixie cut  MEN jeg synes jo, at hun ser både dejlig og smuk ud - far synes derimod at håret skal være så langt som muligt... Men altså, nu har Aya aldrig haft meget hår og det gror ikke så vildt. Det meste af det der var på hovedet før, var lange, tjavsede babylokker  - det så okay ud, når bare hun havde rottehaler eller elastikker i håret, men hun HADER det - så er det sgu da 100 gange nemmere at klippe det af?!? .. Jeg synes hun er fin, og herregud, det gror jo ud igen 

Hun er simpelthen bare SÅ smuk! 

Tror helt sikkert du/i skal forvente en upcoming model 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Loa

Og det korte klæder da også bare dig suuuuuper godt 

Anmeld Citér

3. maj 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Sikke en smuk pige I har! Jeg synes nu at det klæder hende... og det gror jo ud igen. Sådan er det jo med hår. Selvom det er blevet kort, kan man jo stadig sætte et sødt spænde i eller lignende. Og hvis pigen er glad, så betyder det vel ikke det store.

Anmeld Citér

3. maj 2015

Krussedulle

hautecouture skriver:

I er begge super smukke!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.