hautecouture skriver:
... Farmand er IKKE glad 
Hun er blevet korthåret, ja, meget korthåret. Kan vidst godt gå under betegnelsen pixie cut
MEN jeg synes jo, at hun ser både dejlig og smuk ud - far synes derimod at håret skal være så langt som muligt... Men altså, nu har Aya aldrig haft meget hår og det gror ikke så vildt. Det meste af det der var på hovedet før, var lange, tjavsede babylokker
- det så okay ud, når bare hun havde rottehaler eller elastikker i håret, men hun HADER det - så er det sgu da 100 gange nemmere at klippe det af?!? .. Jeg synes hun er fin, og herregud, det gror jo ud igen 
Gisp! et sted forstår jeg godt farmand hehe
lever selv med en mand der HADER kort hår til piger/kvinder i det hele taget hihi . .
og klippede jeg vores datter så kort, så tror jeg han var gået fuldkommen i skråt ha ha 
og undskyld, men din pige er meget fin, men har også snerten af drengelooket, og det har jeg selv prøvet i den alder, og må sige, jeg elskede mit korte hår, indtil den første fremmede sagde, sikke en sød dreng
så nægtede jeg pure en frisør i mange år! min mor kunne til nød tage spidserne, men hun skulle ikke vove på at røre mere!
jeg turde først besøge en frisør igen da jeg var 11 ca og jeg rystede som jeg ved ikke hvad, men kom ud, kun med spidserne ordnet 
og mit hår voksede til langt under ballerne, siden da har jeg prøvet at klippe det kort igen, men det trume at en kaldte mig en dreng har været dybt, og det har siden igen fået lov at gro, og nu af en alder af 26, hænger det igen ned over ballerne og der blir det