Datteren er blevet klippet og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.679 visninger
32 svar
107 synes godt om
16. april 2015

hautecouture

... Farmand er IKKE glad 

Hun er blevet korthåret, ja, meget korthåret. Kan vidst godt gå under betegnelsen pixie cut  MEN jeg synes jo, at hun ser både dejlig og smuk ud - far synes derimod at håret skal være så langt som muligt... Men altså, nu har Aya aldrig haft meget hår og det gror ikke så vildt. Det meste af det der var på hovedet før, var lange, tjavsede babylokker  - det så okay ud, når bare hun havde rottehaler eller elastikker i håret, men hun HADER det - så er det sgu da 100 gange nemmere at klippe det af?!? .. Jeg synes hun er fin, og herregud, det gror jo ud igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

Spirrevip

hautecouture skriver:

... Farmand er IKKE glad 

Hun er blevet korthåret, ja, meget korthåret. Kan vidst godt gå under betegnelsen pixie cut  MEN jeg synes jo, at hun ser både dejlig og smuk ud - far synes derimod at håret skal være så langt som muligt... Men altså, nu har Aya aldrig haft meget hår og det gror ikke så vildt. Det meste af det der var på hovedet før, var lange, tjavsede babylokker  - det så okay ud, når bare hun havde rottehaler eller elastikker i håret, men hun HADER det - så er det sgu da 100 gange nemmere at klippe det af?!? .. Jeg synes hun er fin, og herregud, det gror jo ud igen 

Det klæder hende da så godt! Tror nok farmand ender med at se det pæne i det alle piger behøves ikke at have langt fehår..

Anmeld Citér

16. april 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Wauw, jeg synes det er flot! Hun ligner en baby Mia Farrow. 

Apropos pixie cut, tror jeg også det ville være så sødt til hende når toppen gror lidt længere end siderne. Hun kan bestemt bære det korte, når hun har sådan en fint feminint ansigt.

Anmeld Citér

16. april 2015

Newsence

Din datter ser skøn ud dog må jeg sige at jeg godt forstår far.. Ikke om hun skal være langhåret eller ej men det lyder som om han føler sig forbigået i valget af frisure og ja det betød noget for ham..  Ved ikke om I er sammen eller ej men måske skulle I have snakket sammen inden for det med hår er jo at enhver protest bagefter er nyttesløs og så føler man sig bare sat af som forældre... Det lyder som om du har såret far 

Anmeld Citér

16. april 2015

TNBC

hautecouture skriver:

... Farmand er IKKE glad 

Jeg kan godt forstå jer begge to.. Din datter ser skøn ud, men derfor kan far jo godt være trist, hvis han gerne ser at hun har langt hår.

Vidste han at hun ville blive klippet så korthåret, eller var det noget du besluttede? Som newsence skriver, kan være far bare er blevet såret eller chokeret over at det er blevet så kort?

Anmeld Citér

17. april 2015

lineog4

Skøn pige og skøn frisure.

elsker når forældre tør bryde rammerne der fortæller alle piger og alle drenge.

Men måske man lige skal huske at spørge farmand inden man næste gang tager en beslutning som ikke lige kan ændres ved et tøjskift 

Anmeld Citér

17. april 2015

(august)

Kan godt forstå din mand. I min verden må man godt kunne se det er en pige. 

Har selv en datter med tyndt hår og vi holder det i en page til skulderlangt. 

Anmeld Citér

17. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Smuk pige! Synes håret er så fint!! 

Anmeld Citér

17. april 2015

hautecouture

newsence skriver:

Din datter ser skøn ud dog må jeg sige at jeg godt forstår far.. Ikke om hun skal være langhåret eller ej men det lyder som om han føler sig forbigået i valget af frisure og ja det betød noget for ham..  Ved ikke om I er sammen eller ej men måske skulle I have snakket sammen inden for det med hår er jo at enhver protest bagefter er nyttesløs og så føler man sig bare sat af som forældre... Det lyder som om du har såret far 

Vi er skam sammen (endnu da, haha) og vi havde også aftalt at hub skulle have klippet babyhåret af. Men hvis alt det tynde, slaskede babyhår skulle af var det nødt til at blive klippet så kort. Og nej, det havde han nok ikke lige regnet med (det havde jeg sådan set heller ikke), men altså .. Har bare svært ved at sætte mig ind i, at han blev så skuffet over en frisure. Det hør havde SÅ godt af, at blive klippet. Men jeg har sagt til ham, at han hjertens gerne må stå for alle fremtidige klipninger - det skal da ikke være det, haha 

Anmeld Citér

17. april 2015

hautecouture

Yurie skriver:

Jeg kan godt forstå jer begge to.. Din datter ser skøn ud, men derfor kan far jo godt være trist, hvis han gerne ser at hun har langt hår.

Vidste han at hun ville blive klippet så korthåret, eller var det noget du besluttede? Som newsence skriver, kan være far bare er blevet såret eller chokeret over at det er blevet så kort?

Han vidste godt hun skulle klippes - det havde vi aftalt. Ingen af os vidste dog at det ville blive så kort - men ønsket var jo at babyhåret skulle væk - derfor blev det så kort.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.