lineog4 skriver:
Men er det ikke okay at få at vide man forstyrrer hvis man har ringet bare for at tjit tjatte?
jeg tager ikke telefonen når jeg er på arbejde, men bliver alligevel altid forstyrret. Er det fx et nummer jeg ikke kender, får jeg ikke ro før jeg har tjekket det, for tænk om det er en pædagog/lærer der med egen telefon har ringet fordi det er akut. Er det en omkring mig forventer jeg egentlig kun de ringer i arbejdstiden hvis det er vigtigt, og derfor vil jeg enten tage den eller kontakte dem så hurtigt som jeg kan. Og vil da blive en smule irriteret hvis de bare ringede for at tale om vejret. Men selvsagt er det mig der lader mig forstyrre
Men jeg vil hellere ha hun ikke tager den, bare slukker for den, eller trykker på lydløs i steden for, at snerre af mig.
Det gøre jeg, om nogen ringer til mig, og jeg er midt i en kø, arbejde, eller i bussen. - Så ringer jeg tilbage senere eller sms: Var det noget?, var lige optaget.
Det er altså dig, der tager mobilen.
- Og det er ikke sådan jeg ringer til alle. Jeg har ringet to gange til min kæreste midt i arbejdestiden begge gange akut i de 5 år vi har været sammen.
- det er kun fordi min svigermor også arbejde skæv arbejdestider, så man ved aldrig, hvornår hun er hjemme eller på arbejde.
Anmeld
Citér