Anonym skriver:
Det ved jeg da godt! det er ikke ALLE piger der har det sådan!
- MEN jeg synes det er værd, at starte en diskussion, om de piger der oplever de her, og Har ringet til JM!
Fordi som JM sagde, det var ikke bare piger fra familier, som har "problemer" som ringede ind. - Mente sådan fraværende forældre, alkoholiseret forældre OSV! !
Den ene piger der havde ringet ind havde en sygeplejeske til mor! - Men moren havde ikke haft sex snakken eller snakket om grænser med sin datter. - Så datterene havde ladet kæresten går fuldstændig over hendes grænser, fordi hun havde ikke sagt fra. - Og hun var begyndte at cutte sig selv.
Det er da forfærdeligt!!!!!!
Det er jo det du får det til at lyde so i dine indlæg, at alle pigerne der ikke har fået sexsnakken af deres forældre, ikke kender deres grænser og ka sige fra.
Så skal du da ikke starte en diskution om p piller, men at der er unge piger der føler sig presset til at give bj og have sex med deres kærester.
Ja gu er det forfærdeligt, men derfor behøver man ikke laver fordrag og vise billeder af kønssygdomme.
,man tager en stille og rolig snak med børnene, forklarede de det.
Jeg har da aldrig snakket sex med min far, men jeg har ikke gjort noget jeg ikke havde lyst til, fordi jeg vidste at det var for voldsomt for mig. Så BARE fordi ens forældre ikke snakker sex med en, betyder det ikke at man ender som de få piger den jm har snakket med. Der kan jo ligeså godt være gruppepres, som at det kan være andet.
Og lad vær med at lyt til sådan noget , hvis du flyver sådan op af det.