Wow, du vil bare være være negative.
NEJ, jeg skal ikke belærer nogen!
- Jeg får bare fysisk ondt i maven, når JM der arbejde på sexlinje fortæller om forskellige ting, hun sagde meget mere men jeg kan ikke huske alt.
- Man mange unge piger føler sig tvunget, at give blowjobs, fordi når man er kærester skal man det, og der det normalt, at bløde ved anal sex, og graviditet igennem mundene...
Jeg tænker sikkert en dårlig starte, på noget fantastisk!
- Jeg kan bare se det for mig, over liderlig 14- 16 årig dreng, med en kæreste på 13 år, som han vil ha for alt i verden, at få et blowjob.
Og pigen der er usikker, og gider ikke rigtigt, men gøre det....
- Så tænker jeg bare om man giver sine børn p-piller i sådan en tidlig alder, MÅ man da også ha en lang snak om grænser, og hvad en selv har lyst til.
Tænker det slet ikke er pigerne og p piller du burde have fokus på, men drengene. Jeg kender ikke de overliderlige drenge på 14-16 år der i den grad får presset en uvillig pige til et blow job. Men det er da de drenge der skal tales med i endnu højere grad end pigerne, for det er da dem der har et forvrænget billede af sex.
de drenge jeg har kendt i den alder, er derimod om muligt endnu mere usikre end pigen: vil de få stivert, vil de komme med det samme, hvordan skal de røre ved pigerne, vil pigerne grine fordi den er for lille eller de ser underlige ud når de får orgasme (ja det er nogle af de spørgsmål jeg har fået af de unge drenge). Den der totalt sikre teenage dreng på 14, der presser en usikker på til blow job, har jeg endnu ikke mødt. Dermed ikke sagt der ikke piger der overskrider deres egne grænser (og det er nu ikke kun når de er 13, mødte desværre nogen stykker da jeg var camping vagt på roskilde festival, der i fuldskab var gået alt for langt og de var fra 16-19 år).
Så den snak du skriver om, vil jeg da så sandelig også have med mine drenge, så uafhængigt af p-piller eller andet, så bliver den første seksuelle oplevelser en skøn oplevelse mellem to unge mennesker med deres fælles nysgerrighed og usikkerhed.