MysteriousAngel skriver:
Men det er da ikke det du skriver tidligere? Du skriver at I ikke laver aftaler fordi så kan han ikke bryde dem? Så for mig, er det da en klar falliterklæring.
Jeg synes netop at det tegn på et ligeværdigt forhold, hvis man laver aftaler og så overholder dem..
Jeg kan ikke se, at mine to indlæg strider mod hinanden. Som jeg skriver i det første indlæg overholdt min mand ikke de aftalte tidspunkter, og som jeg skrev i næste kom vi derfor til erkendelsen af, at vi ikke skal sådanne på forhånd aftalte tidspunkter.
Mit ønske om på forhånd aftalte hjemmetidspunkter var ikke rationel, for reelt gjorde det jo ingen forskel, om han var hjemme kl to, tre eller et helt tredje tidspunkt Tværtimod er det svært at sige, hvad tid festligheder dør ud i et selskab.
Med udstukne hjemmetider kan forholdet hurtigt få karakter af et mor/barn forhold fremfor et samlivsforhold, hvor manden selv er i stand til at disponere over sin tid. Mange af vi kvinder brokker os netop over, at "vi føler os som mor i forholdet", men ofte har vi selv været med til at putte manden ned i den kategori.
Anmeld
Citér