MysteriousAngel skriver:
Hvorfor kan man ikke forvente at folk overholder deres aftaler? Det forstår jeg slet, slet ikke.

En af jer skriver, at "han kom aldrig hjem på det tidspunkt vi havde aftalt, det gjorde mig sur så nu har vi ingen aftaler". What???!!

Min mand og jeg har klare forventninger til de aftaler vi laver. Der skal meget til hvis vi bryder dem og så ringer vi ALTID og forklarer hvorfor. Da han skulle til koncert ringede han bagefter og sagde at de havde snakket om, at tage en tur på bar, om det var i orden? Jeg sagde ok, vi lavede en ny aftale og da kl var 3 (som vi havde aftalt) landede han herhjemme i sengen.
Jeg må indrømme, at jeg ikke kunne være sammen med en som ikke ville overholde aftaler med mig og min mand, omvendt. Hos os, er det en af grundstenene i vores forhold, at vi kan stole på hinanden. Da jeg havde en kæreste som konsekvent ikke overholdt aftalerne, gik der ikke længe før vi ikke var kærester mere. Ikke om jeg ville behandles som en dørmåtte.
Så du kan ikke stole på en mand, der siger at han kommer hjem kl.3, men så kom måske en halv time senere? Hvorfor skal der være et præcis tidspunkt man skal være hjemme, hvis man ikke skal noget dagen efter? Det lyder lidt som en teenager der skal være hjemme på et bestemt tidspunkt(Bare min mening)
Hvorfor er det som at blive behandlet som en dørmåtte?
Jeg kan forstå hvis I havde en aftale og han så blev væk, men det er en tur ned til en ven, en bytur, en middag eller noget.
Men det er da rart at dig og din mand har den regel.
Jeg synes man skal stole på sin partner nok til at han selv kan finde ud af hvornår han kommer hjem, men lige sige til hvis han f.eks sover ude, så man ikke bliver bange når man vågner og han ikke er der. Og så længe det ikke går ud over nogle andre aftaler.