Byen og kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.133 visninger
28 svar
43 synes godt om
11. april 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej med Jer hvordan har i det med at jeres kæreste sige. "Jeg skal bare ned til en ven(ex Bo ) " og er der fra ca. 19-?? Også skriver/ ringer hvornår han er hjemme?(ved 23tiden) Og der bliver fortalt at han IKKE ved det, (men kan hører at der drikkes) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2015

TNBC

libramarie skriver:

Hej med Jer hvordan har i det med at jeres kæreste sige. "Jeg skal bare ned til en ven(ex Bo ) " og er der fra ca. 19-?? Også skriver/ ringer hvornår han er hjemme?(ved 23tiden) Og der bliver fortalt at han IKKE ved det, (men kan hører at der drikkes) 

Altså at han siger han skal ned til en ven, men ved ikke hvornår han kommer hjem, men vil ringe/skrive når han kommer hjem?

Og at han så ringer kl.23 og siger at han ikke ved hvornår han kommer hjem.. ?? Og at der drikkes.

Jeg ville sige, at han kan komme hjem når det passer ham, men ikke drikke sig i hegnet.. Men hvis vi skulle noget dagen efter, skulle han ikke lægge sig med tømmermænd, for så ville jeg blive virkelig mopset.

Men hvis vi ikke skal noget, så synes jeg at godt må have en hyggelig aften med vennerne.

Anmeld Citér

11. april 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Yurie skriver:

Altså at han siger han skal ned til en ven, men ved ikke hvornår han kommer hjem, men vil ringe/skrive når han kommer hjem?

Og at han så ringer kl.23 og siger at han ikke ved hvornår han kommer hjem.. ?? Og at der drikkes.

Jeg ville sige, at han kan komme hjem når det passer ham, men ikke drikke sig i hegnet.. Men hvis vi skulle noget dagen efter, skulle han ikke lægge sig med tømmermænd, for så ville jeg blive virkelig mopset.

Men hvis vi ikke skal noget, så synes jeg at godt må have en hyggelig aften med vennerne.

Okay., det er bare det at det altid er mig der spørger hvornår han tænker han vil være hjemme og tit er det (jeg ved det IKKE ) og så er det sådan by tur der kommer ud af det blå.. Og det med der drikkes. Så er det fordi jeg næsten er ved at bræk mig af lugten. Selvom han har været i bad og børstede tænder, der efter. 

Anmeld Citér

11. april 2015

TNBC

libramarie skriver:

Okay., det er bare det at det altid er mig der spørger hvornår han tænker han vil være hjemme og tit er det (jeg ved det IKKE ) og så er det sådan by tur der kommer ud af det blå.. Og det med der drikkes. Så er det fordi jeg næsten er ved at bræk mig af lugten. Selvom han har været i bad og børstede tænder, der efter. 

Næste gang, så spørg om et ca. tidspunkt. Sådan måske mellem 1-2. Eller måske at han bare overnatter der og kommer hjem næste dag, så er noget stanken måske også forsvundet.  

Det er ikke så rart at du ikke kan tåle det, men er lidt svært hvad man skal sige. for skal man nægte ham at gå ud og drikke en gang imellem.

Anmeld Citér

11. april 2015

jenny4

Men du sætter også dig selv lidt op til fiasko ved at spørge, og hvorfor er det vigtigt at vide? Hvis I ikke har planer dagen efter så lad ham tage den tur i byen, og bed ham sove på sofaen så du ikke blive generet af det.

hvis problemet er at han gør det ofte og du er træt af det, så tag en snak med ham på et tidspunkt hvor I begge er i overskud.. 

Anmeld Citér

11. april 2015

FruStolpe

libramarie skriver:

Nummer 1 så ville jeg ikke spørge hvornår han kom hjem, han er voksen og det styre han selv 

Nummer 2, så ville jeg sige til ham at han skulle ha en hyggelig aften/nat med vennerne -det er skide sundt at blive luftet uden ens påhæng... 

Nu går min mand ikke sådan i byen mere, det kan hænge sammen med at han er 41. Men jeg ville ønske at han lavede den slags spontane hyggeaftner med vennerne, for jeg tror virkelig at det er sundt for både krop og sjæl at komme ud.. 

Anmeld Citér

11. april 2015

female

Jeg spørger faktisk aldrig min mand om, hvornår han er hjemme igen. Det gjorde jeg førhen, men kun sjældent kom han hjem på det oplyste tidspunkt. Og så blev jeg urolig og irriteret. Derfor har vi en stiltiende aftale om, at han ikke siger et tidspunkt og jeg spørger ikke. Så er der ingen brudte aftaler.

Anmeld Citér

11. april 2015

FruK

Det er vel nærmest umuligt at vide, hvad tid man er hjemme...? Det kommer an på om man hygger sig, hvordan stemningen er, om man bliver træt osv. Har man en hyggelig aften, er det ikke særlig sjovt at skulle holde øje med klokken og gå hjem på et bestemt tidspunkt... Gør du selv det, når du er ude?

Hvis problemet er, at han sagde at han bare skulle være sammen med en ven, og det så er blevet til fest i stedet, så kan du måske fortælle ham, at du gerne lige vil vide at det måske bliver senere. Men det var måske også det, han ringede for at fortælle dig?

Hvis det ikke går ud over aftaler dagen efter, og hvis det ikke er fordi det sker alt for tit, ser jeg ikke noget problem i det. At du ikke bryder dig om lugten når han har drukket er vel egentlig ikke hans problem? Så må I, som en anden skriver, sove hver for sig. 

Går du ikke selv i byen uden ham?

Anmeld Citér

11. april 2015

Tip!

Jeg havde sagt til min mand, giv den gas i nat og tag en taxa hjem.. 

Hverken min kæreste eller jeg skal spørge om "lov" til at tage afsted, men vi cleare den lige med hinanden om vi skal noget sammen først.. 

Jeg vil ikke føle mig fanget i et forhold, og spørge om lov, sætte tid på, det er noget jeg gør med børn.. 

Anmeld Citér

11. april 2015

SandraXOXO

Det ville jeg ha det fint med. jeg var selv i byen igår og kom først hjem Kl 13 idag  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.