NF scanning, gik ikke helt som jeg havde håbet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

N&J

Min veninde og hendes mand fik samme besked, da de så havde gået og bekymret sig i flere uger kom de ind igen og så viste det sig at skanningsdamen havde målt forkert... så fint nok at blive ekstra tjekket, men de er tros alt også mennesker og mennesker begår fejl, så på den mere positive side får du en ekstra chance for at se din lille bebs.. uden at der nødvendigvis behøver at være noget galt..

Da jeg troede jeg skulle miste min datter, sendte jeg masse af glade tanker og så en masse sjove film, ved ikke om det var det der virkede, men hun er her da, sund og rask.. Det kan ihvertfald ikke skade

Så håber det bedste for dig og dit lille vidunder i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Vi er lige kommet hjem fra hospitalet nu, og vi har set den lille. Det var jo helt vildt. Den så ud til at den havde det godt, og vi var i lavrisiko for downs og kromoson fejl, så det er jo bare skønt. Men der var også en knapt så god besked, nemlig at nakkefolden var for tyk, hvilket kan betyde, at der er noget galt med hjertet fik vi at vide. Vi skal derfor ind og have hjertet scannet af nogle eksperter, så de kan se om der er noget galt. Det kan vi først få gjort omkring uge 18, så der er lang tid til. Dog fik vi også at vide, at det er meget sjælendt at der er noget galt, hun kunne ikke huske, at hun havde hørt om det. Så vi krydser fingrene, selvom jeg ligenu er noget ked af det. Jeg havde sådan håbet på at få at vide at alt bare er som der skal. Lige nu har jeg bare mest af alt lyst til at tude helt vildt, men det hjælper jo bare ingenting. Æv.

Nu krydser vi bare fingrene og håber, at det viser sig slet ikke at være noget.

Øv nu syntes jeg altså i har oplevet nok. Basta!
Så er sikker på at lykken smiller til jer og der er ingenting galt når i kommer dertil, men er en lang vente tid i skal igennem nu.

Bare ud med det

Anmeld

10. september 2009

anna-jonas

Åhhhhh........maja, det er jeg ked af at høre. Håber at alt viser sig at være iorden. Men i den sammenhæng er 6 uger lang tid at vente, for at få afklaring. Ønsker alt det bedste for bebs og jer.
Knus Mette

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stort stort kram til dig   hvor må det bare være frustrerende at skulle gå og vente. En masse varme tanker til jer begge (og hunden)

Du skal se, det viser sig HELT sikkert at være en storm i et glas vand

KH
Rosa

Anmeld

10. september 2009

Vinker

Åh nej en forskrækkelse at få at vide  Håber virkelig det er falsk alarm!

Positive tanker og knus herfra

Anmeld

10. september 2009

Henriette72

Sender dig også lige et kram. Det eneste man vil høre til en scanning er hvor dejlig og perfekt ens barn er og når man så får sådan en besked, falder ens verden sammen.
Jeg fik af vide i uge 20 til MD at Selma havde hvide tarme og det kunne betyde systisk fibrose... Jeg fik foretaget en fostervandsprøve og det viste sig at hun var fuldstændig rask

Som nogle af de andre siger, så hellere at de laver ekstra undersøgelser og finder ud af at der ikk er noget, end at gå rundt resten af graviditeten og være bange.

Men selvfølgelig er der intet galt med den lille bandit i din mave

Knus Henriette

Anmeld

10. september 2009

Barbamama

Åh altså....  Håber da det hele er i orden.... Nakkefolden kan heldigvis godt se mistænkelig ud uden der er noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.