Majastina skriver:
Vi er lige kommet hjem fra hospitalet nu, og vi har set den lille. Det var jo helt vildt. Den så ud til at den havde det godt, og vi var i lavrisiko for downs og kromoson fejl, så det er jo bare skønt. Men der var også en knapt så god besked, nemlig at nakkefolden var for tyk, hvilket kan betyde, at der er noget galt med hjertet fik vi at vide. Vi skal derfor ind og have hjertet scannet af nogle eksperter, så de kan se om der er noget galt. Det kan vi først få gjort omkring uge 18, så der er lang tid til. Dog fik vi også at vide, at det er meget sjælendt at der er noget galt, hun kunne ikke huske, at hun havde hørt om det. Så vi krydser fingrene, selvom jeg ligenu er noget ked af det. Jeg havde sådan håbet på at få at vide at alt bare er som der skal. Lige nu har jeg bare mest af alt lyst til at tude helt vildt, men det hjælper jo bare ingenting. Æv. 
Nu krydser vi bare fingrene og håber, at det viser sig slet ikke at være noget.
Åh kæreste Camilla, hvor er det altså bare ØV, F******* sur R**

Det er bare så slemt at få de meddelser, når man kommer ind og så bare gerne vil at bebes er helt perfekt (Hvilke jeg bestemt også tror h*n er) (Fik jo også en sur røv meddelse til NF)
Til en af mine million scanninger med Malucca, der målte scanningsdamen helt hen i vejret. Hun blev ved med at sige at hun var 4,9 cm lang. Hvilke jeg bestemt ikke kunne forstå, da Malucca ugen før havde været 5,1 cm lang. Da damen så havde scannet igen og igen og igen, fik hun til sidst Malucca til at være 6.0 cm. Altså der skal IKKE ret meget til før de scanner/måler forkert.
Lille blop kan jo ligge med en anelse bøjet nakke, så bliver den tykkere, blop kan ligge med lidt drejet hovedet, så bliver den tykkere. Og du skal tænke på at det er jo millimeter de måler, på en meget lille bebes. Så det kan nemt være forkert.
Så tag du rolig til scanningen i uge 18 og tag et smug kik ind i blops verden

Kæmpe stort

fra "scanningeksperten"
Anmeld