NF scanning, gik ikke helt som jeg havde håbet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Vi er lige kommet hjem fra hospitalet nu, og vi har set den lille. Det var jo helt vildt. Den så ud til at den havde det godt, og vi var i lavrisiko for downs og kromoson fejl, så det er jo bare skønt. Men der var også en knapt så god besked, nemlig at nakkefolden var for tyk, hvilket kan betyde, at der er noget galt med hjertet fik vi at vide. Vi skal derfor ind og have hjertet scannet af nogle eksperter, så de kan se om der er noget galt. Det kan vi først få gjort omkring uge 18, så der er lang tid til. Dog fik vi også at vide, at det er meget sjælendt at der er noget galt, hun kunne ikke huske, at hun havde hørt om det. Så vi krydser fingrene, selvom jeg ligenu er noget ked af det. Jeg havde sådan håbet på at få at vide at alt bare er som der skal. Lige nu har jeg bare mest af alt lyst til at tude helt vildt, men det hjælper jo bare ingenting. Æv.

Nu krydser vi bare fingrene og håber, at det viser sig slet ikke at være noget.

Åh kæreste Camilla, hvor er det altså bare ØV, F******* sur R**

Det er bare så slemt at få de meddelser, når man kommer ind og så bare gerne vil at bebes er helt perfekt (Hvilke jeg bestemt også tror h*n er) (Fik jo også en sur røv meddelse til NF)

Til en af mine million scanninger med Malucca, der målte scanningsdamen helt hen i vejret. Hun blev ved med at sige at hun var 4,9 cm lang. Hvilke jeg bestemt ikke kunne forstå, da Malucca ugen før havde været 5,1 cm lang. Da damen så havde scannet igen og igen og igen, fik hun til sidst Malucca til at være 6.0 cm. Altså der skal IKKE ret meget til før de scanner/måler forkert.

Lille blop kan jo ligge med en anelse bøjet nakke, så bliver den tykkere, blop kan ligge med lidt drejet hovedet, så bliver den tykkere. Og du skal tænke på at det er jo millimeter de måler, på en meget lille bebes. Så det kan nemt være forkert.

Så tag du rolig til scanningen i uge 18 og tag et smug kik ind i blops verden

Kæmpe stortfra "scanningeksperten"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

oo

pyyyha! jeg tror igen du er præget af barnløsheden, søde Camilla, man tænker  lidt "jamen, selvfølgelig går det ikke så glat, sådan ER det jo ikke for os", men nogle gange er det altså og jeg er fuldkommen overbevist om, at dit lille barn har det rigtig rigtig dejligt og godt og når det kommer ud til foråret, får du den mest velskabte lille slimede baby i armene.
Det er motherfucker lang tid at vente, men du er nede med at vente, vi ved hvad vente ER, og imens må du sende positive vibrationer ind til den lille. Jeg stråler lige nogle din vej

Anmeld

10. september 2009

Mca<3

malucca09 skriver:

Åh kæreste Camilla, hvor er det altså bare ØV, F******* sur R**

Det er bare så slemt at få de meddelser, når man kommer ind og så bare gerne vil at bebes er helt perfekt (Hvilke jeg bestemt også tror h*n er) (Fik jo også en sur røv meddelse til NF)

Til en af mine million scanninger med Malucca, der målte scanningsdamen helt hen i vejret. Hun blev ved med at sige at hun var 4,9 cm lang. Hvilke jeg bestemt ikke kunne forstå, da Malucca ugen før havde været 5,1 cm lang. Da damen så havde scannet igen og igen og igen, fik hun til sidst Malucca til at være 6.0 cm. Altså der skal IKKE ret meget til før de scanner/måler forkert.

Lille blop kan jo ligge med en anelse bøjet nakke, så bliver den tykkere, blop kan ligge med lidt drejet hovedet, så bliver den tykkere. Og du skal tænke på at det er jo millimeter de måler, på en meget lille bebes. Så det kan nemt være forkert.

Så tag du rolig til scanningen i uge 18 og tag et smug kik ind i blops verden

Kæmpe stortfra "scanningeksperten"

Vil lige tilslutte mig her   Scanninger giver jeg ikke meget for ,,

Jeg fik vægt scannet min dreng få dage inden fødslen ...   3600 g ..

Få dage efter var han født  .. vægt 4350    Kom igen ,,,,,

Anmeld

10. september 2009

Dictes mor

I har ret, man skal nok lige slå lidt koldt vand i blodet, og desuden, så kan man jo hverken gøre til eller fra. Jeg må fokusere på det gode i stedet.

Det var jo helt fantastisk at se den lille er 63 mm nu, så den havde vokset perfekt. Og den så perfekt ud sagde hun. Egentlig skal man, som I også siger, være glad for at de sikre sig i hovede og røv. Det, som gør at jeg er mest bekymret, er, at der er en historie med dårligt hjerte i min familie, men lad os nu vente at se.

Det er bare så rart at skrive herinde, I ved så mange ting, og alle de facts og erfaringer, som I deler med mig hjælper virkelig en masse.

Hov forresten, jeg har fået et billede med hjem, hun kunne kun tage et, for den lille ville bare slet ikke ligge stille, den hoppede rundt og boksede og sparkede i vilden sky, hi hi. Men jeg har lagt det ind i min billedemappe, så når det engang er blevet godkendt, så kan I se lille musen derinde

Anmeld

10. september 2009

oo

Majastina skriver:

Hov forresten, jeg har fået et billede med hjem, hun kunne kun tage et, for den lille ville bare slet ikke ligge stille, den hoppede rundt og boksede og sparkede i vilden sky, hi hi. Men jeg har lagt det ind i min billedemappe, så når det engang er blevet godkendt, så kan I se lille musen derinde

hmmm....der er et eller andet her, der minder mig om dens mor, der ikke ville stoppe med hundetræningen selvom doktoren sagde man ikke måtte

Anmeld

10. september 2009

Mca<3

Majastina skriver:

I har ret, man skal nok lige slå lidt koldt vand i blodet, og desuden, så kan man jo hverken gøre til eller fra. Jeg må fokusere på det gode i stedet.

Det var jo helt fantastisk at se den lille er 63 mm nu, så den havde vokset perfekt. Og den så perfekt ud sagde hun. Egentlig skal man, som I også siger, være glad for at de sikre sig i hovede og røv. Det, som gør at jeg er mest bekymret, er, at der er en historie med dårligt hjerte i min familie, men lad os nu vente at se.

Det er bare så rart at skrive herinde, I ved så mange ting, og alle de facts og erfaringer, som I deler med mig hjælper virkelig en masse.

Jeg syntes det er så dejligt at jeg i dag ved min drengs hjerte er uden fejl  Det er sådan en sikkerhed man får ved såan en scanning ..

I øvrigt var vi så heldige at vi fik vores første 3d billede af vores lille mus ved denne scanning ... Den kan jo scanne 3-4 d

Anmeld

10. september 2009

Dictes mor

He he, du har ret Den lille giver ikke op. Jeg tror at den løber med på lørdag, når Molly og jeg skal til vores sidste konkurrence for i år. Det er forresten ved Odense Måske giver det ekstra held at have den lille til at løbe med.

Anmeld

10. september 2009

Dictes mor

Tanja.. skriver:

Jeg syntes det er så dejligt at jeg i dag ved min drengs hjerte er uden fejl  Det er sådan en sikkerhed man får ved såan en scanning ..

I øvrigt var vi så heldige at vi fik vores første 3d billede af vores lille mus ved denne scanning ... Den kan jo scanne 3-4 d

Ej for et fedt billede!

Anmeld

10. september 2009

Mca<3

Majastina skriver:

Ej for et fedt billede!

Ja helt sindsygt de ligner så meget et barn i uge 18

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja så lige tråden syns også det vildt så meget de ligner en baby , her et billede af min søn i uge 17 i 3D ville bare lige vise
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.