Er et kys utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2015

morethanperfect

For mig er det at være utro .. Og jeg ville smutte fra ham .. Det er ikke acceptabelt i mit hovede .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

Kløver

Anonym skriver:

Efter en diskussion med min søster!

hvis jeres kæreste havde kysset med en pige i byen af ren og alle fuldskab, ville i betragte det som utroskab? Og ville i gå fra jeres kæreste pga det?

Ja det er det helt sikkert, meget spiller ind. Var det min mand så var det noget som skulle arbejdes meget med, var det et nyere forhold eller hvor jeg ikke var forpligtet i form af børn,bolig eller lignende så var jeg gået ja. 

Anmeld Citér

5. april 2015

vsimonev

Vil lige sige at utroskab er, når man gør noget en partner ikke havde regnet med ville ske.. så er man ikke længere tro men utro

Anmeld Citér

5. april 2015

B&J

Ja det er utro vil jeg forlade ham ja.... For jeg ville mene man har problemer i ens forhold når den ene er utro. Så er det nok på tide man ikke skal være sammen med personen for tænk at gå så længe hvor man værker har lyst til kys kramme eller sex ej det ville jeg ikke så heller det var slut. 

Anmeld Citér

6. april 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Utroskab er vel, når man gør noget, man ikke ville gøre, hvis ens kæreste stod ved siden af. Om den grænse går ved kys, nus, sex eller andet er jo individuelt. I dette tilfælde lyder det jo bestemt som om, at han er gået over deres indbyrdes grænse.

Anmeld Citér

10. april 2015

Benjamins'mor

Det er utroskab ja.

Om jeg ville bryde forholdet pga af det, kommer an på rigtigt meget.

Eks. hvor længe vi havde været sammen, om det var sket før osv. 

Anmeld Citér

10. april 2015

Bertris

Anonym skriver:

hvis jeres kæreste havde kysset med en pige i byen af ren og alle fuldskab, ville i betragte det som utroskab? Og ville i gå fra jeres kæreste pga det?

Utroskab er et vidt begreb, man må jo have tingene på det rene overfor sin partner om hvor hinandens grænser går. F.eks er jeg ligeglad med om min mand giver vores fælles veninder et kys i byen, men gør han det ved en fremmed ville jeg have det meget svært ved det.

Anmeld Citér

10. april 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Ja til at jeg ville betragte det som utroskab. Men om jeg ville gå fra ham på grund af det, ville afhænge af så mange andre ting.

Anmeld Citér

10. april 2015

Fremad

Ja...

Og har ville forholdet ende pga de..... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.