Er et kys utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2015

Snevejr84

Anonym skriver:

Efter en diskussion med min søster!

hvis jeres kæreste havde kysset med en pige i byen af ren og alle fuldskab, ville i betragte det som utroskab? Og ville i gå fra jeres kæreste pga det?

I vores forhold er det utro. Men det er jo hvad med aftaler er tilladt i ens forhold. Ved ikke om jeg ville gå fra min kæreste. Ville komme an på omstændighederne. Jeg kender mange der kysser andre, men det er tit deres venner osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

MorTilN

Anonym skriver:

hvis jeres kæreste havde kysset med en pige i byen af ren og alle fuldskab, ville i betragte det som utroskab? Og ville i gå fra jeres kæreste pga det?

I min verden JA det er utroskab, NEJ jeg ville ikke slå op med min kæreste kun på grund af at han havde kysset en anden pige MEN jeg ville være sur, ked af det og skuffet og det ville han 100% få af vide og han ville komme til at tage snakken med mig om hvorfor han gjorde det og hvad vi nu gør, der ville også være et krav på at vide om det var ét kys eller om det var flere og så ville "straffen" vurderes ud fra det.

Anmeld Citér

5. april 2015

L&V

For mig handler det lidt om hvad der sker inde i hovedet. Er det et kys fuld af begær og lyst ja så ville jeg se det sådan hvis det har noget fjolleri mellem gamle venner ville jeg ta det lidt lettere. Syntes det er meget situations bestemt

Anmeld Citér

5. april 2015

namaha

Anonym skriver:

Utroskab ja.

jeg ved dog ikke om jeg ville kunne tilgive det, og håber aldrig jeg kommer til at stå og skulle vælge 

Anmeld Citér

5. april 2015

Carina:-)

For mig ville det være grænsen for utroskab - men i min verden er det ikke nok til at jeg ville smide ham til højre .

Jeg ville losse ham hårdt i skridtet og lade ham sove på sofaen en nat eller to ,men ellers ville jeg ikke gøre noget . 

Anmeld Citér

5. april 2015

bøllen

Anonym skriver:

Ja 

Anmeld Citér

5. april 2015

Spirrevip

Jeg vil også sige at det er på grænsen, for mig... men jeg havde nok ikke gået så langt, som at smide ham ud. Som mange andre skriver, så ville det være et enormt tillidsbrud, og der ville gå lang tid før at jeg ville kunne stole på personen igen.

Anmeld Citér

5. april 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja det er utroskab, men nej jeg ville ikke forlade ham for det...

Anmeld Citér

5. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Der er jo to spørgsmål dér. Om man betragter det som utroskab og om man ville skride. 

Anmeld Citér

5. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville også sige utro, men om jeg ville forlade kærsten ved jeg ik.

Dog ved jeg at der ville gå mega lang tid inden jeg ville ku tilgive det, og nok endnu længer inden jeg selv ville ha lyst til at kysse og kramme igen, hvilket jo nok heller ik ville være holdbart i længden... Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.