Er et kys utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: læs teksten først. Er det utroskab?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.344 visninger
28 svar
32 synes godt om
5. april 2015

Anonym trådstarter

Efter en diskussion med min søster!

hvis jeres kæreste havde kysset med en pige i byen af ren og alle fuldskab, ville i betragte det som utroskab? Og ville i gå fra jeres kæreste pga det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

Flødebollen

hvis jeres kæreste havde kysset med en pige i byen af ren og alle fuldskab, ville i betragte det som utroskab? Og ville i gå fra jeres kæreste pga det?

Ja. Jeg anser det som utroskab. Mht. At forlade ham, det kommer i min verden an på rigtig meget. Hvis forholde er relativ nyt, så nok ja. Nej hvis man har flere år sammen - og der er noget værd at kæmpe for. 

Alt med modifikationer,.. 

Sex med en anden tilgav jeg aldrig! Så røg han sgu ud.

Anmeld Citér

5. april 2015

Lunae

Anonym skriver:

Jeg ville ikke gå fra min mand pga det, men jeg ville blive sindssygt ked af det og mega skuffet. Om det er utroskab er svært at sige. Hvis det er ét kys og derefter en åbenbaring om at det selvfølgelig er forkert, så tænker jeg ikke rigtigt at det er utroskab, men hvis det er over en hel aften, så er det vel utroskab.

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg ville ikke gå fra min mand pga det, men jeg ville blive sindssygt ked af det og mega skuffet. Om det er utroskab er svært at sige. Hvis det er ét kys og derefter en åbenbaring om at det selvfølgelig er forkert, så tænker jeg ikke rigtigt at det er utroskab, men hvis det er over en hel aften, så er det vel utroskab.

I dette tilfælde fortalte han det med det samme han så sin kæreste igen og havde det selv rigtig dårligt med det. Kæresten er selvfølgelig skuffet og ked af det...

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Ja. Jeg anser det som utroskab. Mht. At forlade ham, det kommer i min verden an på rigtig meget. Hvis forholde er relativ nyt, så nok ja. Nej hvis man har flere år sammen - og der er noget værd at kæmpe for. 

Alt med modifikationer,.. 

Sex med en anden tilgav jeg aldrig! Så røg han sgu ud.

Forholdet er næsten 5 år og de har 2 børn. Kvinden gik ikke fra ham, men blev selvsagt skuffet og ked af det. Hun kender oveni købet pigen der kyssede med kæresten og har bedt om al kontakt bliver afbrudt med øjebliklig virkning.

Anmeld Citér

5. april 2015

Lunae

Anonym skriver:

I dette tilfælde fortalte han det med det samme han så sin kæreste igen og havde det selv rigtig dårligt med det. Kæresten er selvfølgelig skuffet og ked af det...

Det handler også om hvordan man har det som par og hvilke grænser man har. Når jeg blir rigtig fuld, kan jeg godt blive rigtig kærlig og tantekysse med gamle venner og sådan. Det har min mand intet problem med - han r ikke den jaloux type. Hvis han kyssede med mine veninder ville jeg blive jaloux, fordi han ikke har været sådan tidligere.

Anmeld Citér

5. april 2015

SandraXOXO

Det kommer an på så meget. Lidt party kysseri i byen fordi man er fuld og i festlig stemning ser jeg ikke som noget med følelser i. Og derfor ser jeg det ikke som utroskab. Derimod hvis man har sex og aftaler at ses igen, bytter numre osv det er over min grænse. Man skal ikke ta ud for at score når man har en kæreste derhjemme. 

Anmeld Citér

5. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville ikke se det som utroskab. Jo hvis han stod med tungen langt nede i halsen på en anden kvinde, men ellers ikke.

Anmeld Citér

5. april 2015

Linkae

Ja det er utroskab i mine øjne, der er min grænse absolut nået og det er ved første kys. Jeg vil dog ikke sige jeg ville skrotte ham, men jeg betragter det som utroskab så snart det går udover hinandens grænser.

Anmeld Citér

5. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kommer vel an på hvor ens egne grænser er - så mit svar må være at det er utroskab hvis personen du taler om - hvis hendes grænse ligger der og hvis manden er vidende om at grænsen gik dertil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.