er chacnen =0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2015

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Hop da på ham alligevel, bare for en sikkerheds skyld I har jo ikke noget at tabe ved det. Da jeg blev gravid troede jeg vi missede æl ud fra minimal sex på det tidspunkt hvor jeg gættede æl var ud fra slim osv. Men jeg er nu i 11. uge så et eller andet gjorde vi rigtigt alligevel

Ja det skader jo aldrig . også i fet mindste for at nyde hinanden vi sexede dog også den 31/3 hvor han kom så måske der er et lille håb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

Signe-bine

Knep for helvede!

Ja undskyld mig, men hvis man knalder kan man blive gravid... Om der så er ægløsnings udflåd eller ej, så knep knep knep 

Og så vidt jeg ved er der mere end lige én dag på måneden man kan blive gravid. Sædceller kan også overleve relativt længe (tror det er op til 6 dage) inde i kvinden, så jo mege i knalder, jo mere øger i jeres chancer for at blive gravide...

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

Signe-bine skriver:

Knep for helvede!

Ja undskyld mig, men hvis man knalder kan man blive gravid... Om der så er ægløsnings udflåd eller ej, så knep knep knep 

Og så vidt jeg ved er der mere end lige én dag på måneden man kan blive gravid. Sædceller kan også overleve relativt længe (tror det er op til 6 dage) inde i kvinden, så jo mege i knalder, jo mere øger i jeres chancer for at blive gravide...

Så meget ved jeg dog. Men efter jeg lå med kvalme. Opkast. Ondt i ryggen og maven den 2 og 3 april har vi ikke hygget os så meget denne gang

Anmeld Citér

5. april 2015

Babydream<3

Anonym skriver:

Godaften

Har næsten lige sexed med manden.

Og har ægløsnings udflåd. Men idet han kommer falder han ud . men kommer så resten uden for. Er der overhoved en chance for graviditet? Ved godt i ikke kan give et 100℅ svar. Men sidder med en øv øv over der nok ikke er den store chance for det.

Jeg er lidt i samme båd som dig. Jeg var til scanning fredag den 27 marts, der målte hun en ægblærer til 16mm, og mente at jeg ville få æl i løbet af weekenden. 

Vi havde lige en fest med 60 mennesker lørdag, der skulle gøres klar til. Så vi sexede fredag nat, hvor han faldt ud da han kom og så havde vi først sex igen mandag. 

Jeg håber ikke løbet er kørt, men det må tiden vise.

Håber at vi begge har heldet med os!

Anmeld Citér

5. april 2015

Signe-bine

Anonym skriver:

Så meget ved jeg dog. Men efter jeg lå med kvalme. Opkast. Ondt i ryggen og maven den 2 og 3 april har vi ikke hygget os så meget denne gang

Det er også forståeligt så

Men der er jo hvert fald stadig en chance når bare i har haft sex 

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

Babydream<3 skriver:

Jeg er lidt i samme båd som dig. Jeg var til scanning fredag den 27 marts, der målte hun en ægblærer til 16mm, og mente at jeg ville få æl i løbet af weekenden. 

Vi havde lige en fest med 60 mennesker lørdag, der skulle gøres klar til. Så vi sexede fredag nat, hvor han faldt ud da han kom og så havde vi først sex igen mandag. 

Jeg håber ikke løbet er kørt, men det må tiden vise.

Håber at vi begge har heldet med os!

Vi må krydse alt hvad vi kan for at det er lykkes os

Anmeld Citér

5. april 2015

Rockertand

Smølfine123 skriver:

Det er bestemt ikke vås - der kan godt være sædceller i presæd... Det er mindre sandsynlig at blive gravid på presæd, men det kan godt lade sig gøre. Du kan læse om det flere steder på nettet.

Presæd, præsperm eller præejakulat indeholder ikke sædceller, det kommer ikke engang fra samme sted som sædcellerne, det dannes af helt harmløse kirtler, der kaldes de cowperske kirtler.

Du kan læse om det på nettet 

Anmeld Citér

5. april 2015

Rockertand

Ms.Sunshine skriver:

jeg gik i en mødregruppe for unge og der havde vi en sundhedsplejerske på besøg og snakkede prævention og da en af de andre sagde at det eneste "beskyttelse" de brugte var at han trak sig, så sagde hun at det ikke var nok, for man kan godt blive gravid på præsperm... og så vidt jeg ved skal der sædceller til før at man kan blive gravid... 

Se mit svar ovenfor eller læs om det på nettet.

Anmeld Citér

5. april 2015

Rockertand

Sijac skriver:

Sikke da et konstruktivt svar, men i den grad også uvident!!

Jeg venter spændt på forklaringen på indhold af sædceller i præejakulat, som dannes af de cowperske kirtler og intet har med sædceller at gøre...?

Anmeld Citér

5. april 2015

Babilooo

Rockertand skriver:

Jeg venter spændt på forklaringen på indhold af sædceller i præejakulat, som dannes af de cowperske kirtler og intet har med sædceller at gøre...?

Jeg ved ikke helt hvor du har din påstand fra. 

Alke steder jeg har været ind og læse ( bla, sexlinien.dk, svar i brevkasser fra sygeplejesker og læger) står der at presæd kan indeholde få sædceller. Det er jo også en af grundene til at stå af i Roskilde ikke er 100 pct. sikkert.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.