er chacnen =0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
20 svar
11 synes godt om
4. april 2015

Anonym trådstarter

Godaften

Har næsten lige sexed med manden.

Og har ægløsnings udflåd. Men idet han kommer falder han ud . men kommer så resten uden for. Er der overhoved en chance for graviditet? Ved godt i ikke kan give et 100℅ svar. Men sidder med en øv øv over der nok ikke er den store chance for det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Sijac

Der er jo sådan, at de mest livlige sædceller er dem der er i prespærmen, så ville mener at muligheden stadig er der.

Anmeld Citér

4. april 2015

Rockertand

Sijac skriver:

Der er jo sådan, at de mest livlige sædceller er dem der er i prespærmen, så ville mener at muligheden stadig er der.

Vås, der er ingen sædceller i præsperm.

Anmeld Citér

5. april 2015

Babilooo

Det er bestemt ikke vås - der kan godt være sædceller i presæd... Det er mindre sandsynlig at blive gravid på presæd, men det kan godt lade sig gøre. Du kan læse om det flere steder på nettet.

Anmeld Citér

5. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Rockertand skriver:

jeg gik i en mødregruppe for unge og der havde vi en sundhedsplejerske på besøg og snakkede prævention og da en af de andre sagde at det eneste "beskyttelse" de brugte var at han trak sig, så sagde hun at det ikke var nok, for man kan godt blive gravid på præsperm... og så vidt jeg ved skal der sædceller til før at man kan blive gravid... 

Anmeld Citér

5. april 2015

Sijac

Rockertand skriver:

Sikke da et konstruktivt svar, men i den grad også uvident!!

Anmeld Citér

5. april 2015

FrkC

Der er så vidt jeg ved få sædceller i præsperm .. Men der skal jo så også kun 1 god sædcelle til, så der er vel en chance, omend den jo nok er mindre end hvis man får 'hele ladningen' .. 

Anmeld Citér

5. april 2015

Beem82

Såvidt jeg ved kommer ægløsningsslim op til et par dage før selve ægløsningen, så så vidt jeg ser har I stadig et par dage til at nå det. Så bare på ham igen

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Såvidt jeg ved kommer ægløsningsslim op til et par dage før selve ægløsningen, så så vidt jeg ser har I stadig et par dage til at nå det. Så bare på ham igen

Har haft ægløsnings udflåd siden d 31/3 og til igår. Har det ikke nu  

Anmeld Citér

5. april 2015

Beem82

Hop da på ham alligevel, bare for en sikkerheds skyld I har jo ikke noget at tabe ved det. Da jeg blev gravid troede jeg vi missede æl ud fra minimal sex på det tidspunkt hvor jeg gættede æl var ud fra slim osv. Men jeg er nu i 11. uge så et eller andet gjorde vi rigtigt alligevel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.