Farvel til lille Du, som skulle have været her idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

puha, alle jeres hilsner har virkelig hjulpet mig igennem dagen - og fået mig til at tudbrøle. ja, jeg tudbrøler faktisk hver gang jeg læser denne tråd.
det er sådan en meget underlig eftermiddag, for jeg kan jo sagtens grine og sådan, men så nogle gange, så knækker filmen et kort øjeblik og så står tårerne ud af øjnene på mig.
so be it!

jeg føler mig klar til et nyt (eller to) lille barn - dermed ikke sagt, at jeg ikke blir rigtig rigtig nervøs når jeg tester positivt næste gang, MEN jeg føler mig klar følelsemæssigt til at elske et nyt barn. så nu må de(t) gerne komme

SGU´

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Diana...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige   Jeg sender sig alverdens kram og tanker her fra 

Og en million  for på lørdag 

Kram Diana

Anmeld

9. september 2009

JustAnotherName

Sender dig en kærlig tanke og et stort varmende knus 
....andet kan jeg vist ikke bidrage med, desværre.

Knus fra Katrine,

Anmeld

9. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg sender dig mange kærlige tanker. I håb om at du kommer i gennem denne dag, HEL!
Derudover jeg fingre for at der er noget ved næste tjek!

Sofie

Anmeld

9. september 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

puuuuha! den her dag gør ondt helt ind i sjælen. jeg havde termin idag og det føles meget meget tomt og meget meget svært, for når idag er slut, er det hele slut med det barn. så er jeg gået igennem alle de dage og måneder som skulle have været graviditeten. derfor er idag også et farvel og det kan jeg næsten ikke bære. igår da jeg var til scanning på klinikken, kom der en kvinde kørende forbi med sin barnevogn og det var ligesom at få slået al luften ud af maven...JEG skulle have haft en baby i en barnevogn, JEG skulle ikke længere have haft taget elevatoren til fertilitetsklinikken, men til fødegangen - der grotesk nok ligger i hver sin ende af gangen på OUH, således at man ofte står i elevatoren med meget meget højgravide kvinder.
Jeg skal insemineres på lørdag og jeg er glad for, at det er en dato der ligger efter terminsdatoen. så blir tingene ikke blandet sammen, hvis det gir nogen mening?!
Jeg tror bar elidt, at jeg har brug for at vide, at der er nogen andre der ved, at idag ramler hele verden for mig, derfor dette indlæg

KÆÆÆÆMPE KRAMMER!!!!!!

Ved der ikke er så meget der hjælper, men gud hvor jeg føler med jer!!!!

Anmeld

9. september 2009

oo

tusind tak! nu er Søren heldigvis hjemme og jeg har fået alle de krammere I har sendt igennem dagen, af ham jeg tror det var rigtig godt for mig, at jeg blev hjemme idag og ligesom...tudbrølede, for jeg kan mærke her til aften, at ja jeg kan stadig tude ved det mindste, men jeg begynder at se frem mod lørdag og glæde mig. det har været så dejligt at komme herind og vide, at I findes derude, når ens hjerte gør allermest ondt

Anmeld

9. september 2009

Barbamama

Åh altså søde dig.... Ved heller ikke lige hvad jeg skal sige, men kan kun føle rigtig meget med dig. Jeg ved ikke hvor ondt det gør eller hvor hårdt det er, men jeg sender dig de varmeste tanker og hepper på at det hele går godt denne gang

Anmeld

9. september 2009

Vinker

Åååååh får helt kuldegysninger...... Denne dato vil nok altid være "gylden" for jer!

Sender dig de varmeste og kærligste knus og tanker - Ønsker inderligt for jer at det snart går den positive vej. Dét fortjener I

Anmeld

9. september 2009

otlitrom

Mangler ord... Men de linjer du har skrevet, får en tåre frem...
Du får en sending varme og kærlige tanker herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.