Farvel til lille Du, som skulle have været her idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. september 2009

oo

puuuuha! den her dag gør ondt helt ind i sjælen. jeg havde termin idag og det føles meget meget tomt og meget meget svært, for når idag er slut, er det hele slut med det barn. så er jeg gået igennem alle de dage og måneder som skulle have været graviditeten. derfor er idag også et farvel og det kan jeg næsten ikke bære. igår da jeg var til scanning på klinikken, kom der en kvinde kørende forbi med sin barnevogn og det var ligesom at få slået al luften ud af maven...JEG skulle have haft en baby i en barnevogn, JEG skulle ikke længere have haft taget elevatoren til fertilitetsklinikken, men til fødegangen - der grotesk nok ligger i hver sin ende af gangen på OUH, således at man ofte står i elevatoren med meget meget højgravide kvinder.
Jeg skal insemineres på lørdag og jeg er glad for, at det er en dato der ligger efter terminsdatoen. så blir tingene ikke blandet sammen, hvis det gir nogen mening?!
Jeg tror bar elidt, at jeg har brug for at vide, at der er nogen andre der ved, at idag ramler hele verden for mig, derfor dette indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

dorthemus

Kære Trine
Selvom jeg fysisk ikke har været igennem det du har så har jeg masser af empati og forståelse for alle de modsatrettede følelser der strider i dig. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at denne dag rummer meget sorg over, at det ikke lykkedes og du ikke står med din baby i armene. Og hvor må det føles forfærdeligt og grænseoverskridende at blive konfronteret med livets barske realiteter i går.
Jeg har også altid undret mig over...eller været forarget over, at man placererer fødeafdelingen sammen med en fertilitetsafdeling!!!! Det er muligt, at det er smart logistisk set, men (med)menneskeligt er det en "ommer"

Jeg krydser ALT hvad jeg kan for succes på lørdag.

Masser af kram og tanker
Dorthe

Anmeld

9. september 2009

cille22

Sender dig en kærlig tanke, og håber på der kommer en lille spir efter på lørdag.

Kærlig hilsen cecilie

Anmeld

9. september 2009

Bondepigen

Ååååh Trine...

Føler virkelig med dig, det må være en skrækkelig dag i dag!!!.

Synes osse det er meget usmart at placere fødegang og fertilitetsafd. lige ved siden af hinanden. Det er da så dumt som noget kan være!!!

Anmeld

9. september 2009

Dictes mor

Kære Trine,
Idag må være rigtig svær for dig. Den sorg, som du har været udsat for, og som du føler ekstra meget på en dag som i dag, er meget svær at begribe, når man ikke selv har prøvet at miste som du. Jeg ved ikke, hvor ondt det gør, og jeg kan kun forsøge at gøre mig begreb om det, og selv det er ikke til at bære.

Selvom jeg ikke kender til den smerte det er at miste, så kan jeg alligevel godt forstå, at din verden ramler sammen idag. Alle de drømme og forventninger du fik den gang, skulle idag være blevet indfriet, og det må gøre ualmindelig ondt at tænke på.
Idag må du tage den med ro, og som du siger få sagt farvel, og få sagt farvel på en god måde, så du er helt klar til at åbne op for en ny lille spire.

jeg krydsede også fingre for, at insemineringen ikke ville blive idag på din gamle terminsdag, der er alt for mange følelser med i spillet her.
Og som du ved krydser jeg alt hvad jeg overhovedet kan for dig og Søren på lørdag.

Åh hvor jeg håber...

Kæmpe stort knus fra Camilla

Anmeld

9. september 2009

sarahb

PUHA... sikke en hård dag at skulle igenne...kan godt forstå at det tærer på dig at se en barnevogn med en lille i.. det kunne jo have været dig og ved du hvad DET BLIVER DIG. I skal nok få den lille bebs som i drømmer om. med alt den glæde, humor, kærlighed osv i har i jeres forhold så skal det nok lykkedes jer...
Ønsker dig det bedste med inseminationen...

Og en kæææmpe herfra

Anmeld

9. september 2009

MetteT

fra Mette...

for at den er der på lørdag og blir der...!!

Anmeld

9. september 2009

NaFe

sender dig en masse positive tanker, og håber du kommer nogenlunden gennem  dagen.... Håber snart der kommer en stork forbi jer...

mange krammer feluca og natasja

Anmeld

9. september 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

puuuuha! den her dag gør ondt helt ind i sjælen. jeg havde termin idag og det føles meget meget tomt og meget meget svært, for når idag er slut, er det hele slut med det barn. så er jeg gået igennem alle de dage og måneder som skulle have været graviditeten. derfor er idag også et farvel og det kan jeg næsten ikke bære. igår da jeg var til scanning på klinikken, kom der en kvinde kørende forbi med sin barnevogn og det var ligesom at få slået al luften ud af maven...JEG skulle have haft en baby i en barnevogn, JEG skulle ikke længere have haft taget elevatoren til fertilitetsklinikken, men til fødegangen - der grotesk nok ligger i hver sin ende af gangen på OUH, således at man ofte står i elevatoren med meget meget højgravide kvinder.
Jeg skal insemineres på lørdag og jeg er glad for, at det er en dato der ligger efter terminsdatoen. så blir tingene ikke blandet sammen, hvis det gir nogen mening?!
Jeg tror bar elidt, at jeg har brug for at vide, at der er nogen andre der ved, at idag ramler hele verden for mig, derfor dette indlæg

Kære Trine!

Ved godt at din verden ramler i dag................................men sørg for pokker, alt det du har lært.
Føler med dig, min søde pige...........................og håber sådan at dig og Søren får en fantastisk god besked, sidst på måneden. Selvom det aldrig kan opveje tabet af det barn i har mistet.

Store bamseknus Mette

Anmeld

9. september 2009

finkedinke

Nu kender jeg ikke din forhistorie. Men for mit vedkommende blev det lidt lettere da terminsdagen var overstået. Det var nemmere at sige farvel til det der kunne have været. Selv om det jo altid sidder som et lille ar i hjertet.

Jeg havde en bekendt der havde termin omkring samme tid som jeg. Hun holdt stor fest på sin 30-års fødselsdag, en måned før vores termin, hun var så smuk med en stor flot mave og jeg sad der med min tomme mave og sårede sjæl og forsøgte ikke at tude mig igennem dagen og festen.

Tillad dig at have en rigtig møg dag hvis det er det du føler for. I morgen er der en ny dag. Selv om det ikke føles sådan lige nu, så går tiden hurtigt og man sidder lige pludselig med villa, volvo og vovhund:-) og børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.