puuuuha! den her dag gør ondt helt ind i sjælen. jeg havde termin idag og det føles meget meget tomt og meget meget svært, for når idag er slut, er det hele slut med det barn. så er jeg gået igennem alle de dage og måneder som skulle have været graviditeten. derfor er idag også et farvel og det kan jeg næsten ikke bære. igår da jeg var til scanning på klinikken, kom der en kvinde kørende forbi med sin barnevogn og det var ligesom at få slået al luften ud af maven...JEG skulle have haft en baby i en barnevogn, JEG skulle ikke længere have haft taget elevatoren til fertilitetsklinikken, men til fødegangen - der grotesk nok ligger i hver sin ende af gangen på OUH, således at man ofte står i elevatoren med meget meget højgravide kvinder.
Jeg skal insemineres på lørdag og jeg er glad for, at det er en dato der ligger efter terminsdatoen. så blir tingene ikke blandet sammen, hvis det gir nogen mening?!
Jeg tror bar elidt, at jeg har brug for at vide, at der er nogen andre der ved, at idag ramler hele verden for mig, derfor dette indlæg
Anmeld