Farvel til lille Du, som skulle have været her idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

mariamiss6

Åååårh søde ven.... du skal vist bare være god ved dig selv idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

puuuuha! den her dag gør ondt helt ind i sjælen. jeg havde termin idag og det føles meget meget tomt og meget meget svært, for når idag er slut, er det hele slut med det barn. så er jeg gået igennem alle de dage og måneder som skulle have været graviditeten. derfor er idag også et farvel og det kan jeg næsten ikke bære. igår da jeg var til scanning på klinikken, kom der en kvinde kørende forbi med sin barnevogn og det var ligesom at få slået al luften ud af maven...JEG skulle have haft en baby i en barnevogn, JEG skulle ikke længere have haft taget elevatoren til fertilitetsklinikken, men til fødegangen - der grotesk nok ligger i hver sin ende af gangen på OUH, således at man ofte står i elevatoren med meget meget højgravide kvinder.
Jeg skal insemineres på lørdag og jeg er glad for, at det er en dato der ligger efter terminsdatoen. så blir tingene ikke blandet sammen, hvis det gir nogen mening?!
Jeg tror bar elidt, at jeg har brug for at vide, at der er nogen andre der ved, at idag ramler hele verden for mig, derfor dette indlæg

Puha, hvor jeg føler med dig. Jeg oplevede det jo selv her den 17. april, hvor det bare var alt for hårdt. Der var de der datoer der ramte mig i foråret. Både da jeg skulle være gået fra og da jeg havde termin...

Det er så mega hårdt. Specielt, når man ser alle andre, bare gå med deres struttende maver og babyer... Og man ikke har sin baby

Det er mega hårdt, men der er jo ikke andet at gøre, end at gi sig selv lov til at være i sorgen.

Håber for jer, at der snart sker noget godt!

Anmeld

9. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

puuuuha! den her dag gør ondt helt ind i sjælen. jeg havde termin idag og det føles meget meget tomt og meget meget svært, for når idag er slut, er det hele slut med det barn. så er jeg gået igennem alle de dage og måneder som skulle have været graviditeten. derfor er idag også et farvel og det kan jeg næsten ikke bære. igår da jeg var til scanning på klinikken, kom der en kvinde kørende forbi med sin barnevogn og det var ligesom at få slået al luften ud af maven...JEG skulle have haft en baby i en barnevogn, JEG skulle ikke længere have haft taget elevatoren til fertilitetsklinikken, men til fødegangen - der grotesk nok ligger i hver sin ende af gangen på OUH, således at man ofte står i elevatoren med meget meget højgravide kvinder.
Jeg skal insemineres på lørdag og jeg er glad for, at det er en dato der ligger efter terminsdatoen. så blir tingene ikke blandet sammen, hvis det gir nogen mening?!
Jeg tror bar elidt, at jeg har brug for at vide, at der er nogen andre der ved, at idag ramler hele verden for mig, derfor dette indlæg

Åh søde Trine Kan godt forstå at det er møg dag i dag.

Jeg håber du får sagt ordenligt farvel til lille blopper i dag, så du er klar til at åbne dit hjerte for de to små fee-børn der har haft lidt svært ved at finde hjem til dig og Søren.

fra os til dig

Anmeld

9. september 2009

oo

ouuuuuhhhh! jeg kan ikke have det lige nu...jeg bruger altså lige jer herinde som min livline lidt idag. jeg gik en lang tur i skoven og sagde spontant et par ord til barnet dernede, som jeg skrev ned da jeg kom hjem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2009

Dictes mor

Og nu tuder jeg også...

Anmeld

9. september 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

ouuuuuhhhh! jeg kan ikke have det lige nu...jeg bruger altså lige jer herinde som min livline lidt idag. jeg gik en lang tur i skoven og sagde spontant et par ord til barnet dernede, som jeg skrev ned da jeg kom hjem

Anmeld

9. september 2009

TbCp

Åh kære Trine.
Der er vist ikke rigtig noget jeg kan sige som hjælper på humøret idag.
Kan tydeligt mærke din smerte gennem dit indlæg.

Tænker på dig!

Anmeld

9. september 2009

KWL

Tjuhl skriver:

Meget rørende... sidder med en klump i halsen og en tåre i øjet.

Tænker på dig søde Trine skat.

Anmeld

9. september 2009

Ni-ko-li-ne

puuuuuuuuuuuuuuuuh.... man kan ikke andet end at tude.... også derfor jeg først skriver nu... de første par timer efter Nikoline er afleveret i dp er jeg en tudemarie...

Trine jeg sender dig et enormt knus... jeg kan slet ikke forestille mig den følelse du sidder med nu....

Anmeld

9. september 2009

oo

puha, alle jeres hilsner har virkelig hjulpet mig igennem dagen - og fået mig til at tudbrøle. ja, jeg tudbrøler faktisk hver gang jeg læser denne tråd.
det er sådan en meget underlig eftermiddag, for jeg kan jo sagtens grine og sådan, men så nogle gange, så knækker filmen et kort øjeblik og så står tårerne ud af øjnene på mig.
so be it!

jeg føler mig klar til et nyt (eller to) lille barn - dermed ikke sagt, at jeg ikke blir rigtig rigtig nervøs når jeg tester positivt næste gang, MEN jeg føler mig klar følelsemæssigt til at elske et nyt barn. så nu må de(t) gerne komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.