Spørgsmål til pædagogerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Jeamie-vb

Poly - det er en privat børnehave, så ved ikke hvor meget jeg kan kræve af kommunen ?! Men der er helt klart en KÆMPE forskel på drengen når han har fri og når han er i børnehave - det er to forskellige drenge. Nu har vi haft ham hjemme en uge, og det er uden tvivl en gladere og sundere dreng vi har hjemme. Jeg tager ham også ud, så skal lige ha afklaret det praktiske - de kræver jo nok at holde på deres 2 mdr opsigelse, men sådan er det. Skide irriterende penge smile.... og så spørgsmålet, hvad så - det er ferie og ingen er til at få fat i tongue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Polyp-vb

Jamen, kommunen (kommunalbestyrelsen)har stadig opsynspligten - og I har jo sparet dem for en del penge i den tid han har gået der (går jeg ud fra - det er vel samme system som med privatskoler?), og nu har I så brug for en anden løsning - gå fysisk op til pladsanvisningen og tal høfligt men bestemt - de kan jo ikke alle være på ferie??? Og gør dem klart, at du kommer igen med korte intervaller indtil de har fundet en løsning

Mht betaling af de to mdr...hmmm, jeg ville nok udfordre dem mht en sag om mobning af barnet, manglende pædagogisk formåen, kommunens tilsynspligt, pressen....havde det været en velfungerende institution, så skulle han jo ikke flyttes...OG I er ikke de eneste med samme udfordring...så det ER dem, der er problemet...og nej, I kan ikke være tålmodige og give dem endnu en chance...det er sønnikes velfærd alt for vigtigt til...og han har jo netop kun et problem, når han kommer i samme institution, hvor han bliver behandlet elendigt...og ellers glem pengene og glæd jer over en glad dreng ;-)

Held og lykke!

Anmeld

9. juli 2012

Jeamie-vb

Ja dèn konklusion er vi også nået til, de skide penge er ikke de vigtigste. Han er super glad og velfungerende pt...

Kan se de har læst mine mails for beder om kvittering for læsning, så jeg må simpelthen bare troppe der op. Fint nok hvis sønnike skal være her hjemme et par mdr. Ved dog også at SÅ gider han mig sq heller ikke længere laughing... 

Kan høre fra forskellige Steiner børn (som nu er ældre) at tingene er gået ret galt og er lidt noget rod for tiden. Det er skide synd, for konceptet er super fedt.

Anmeld

30. juli 2012

Jeamie-vb

I dag har jeg meldt sønnen ud af børnehaven... Vi har en måneds opsigelse - men den tager vi hèr hjemme smile. Han har slet ikke nævnt børnehaven her i ferien så der er ingen grund til at starte noget op igen dèr... 

Vi skal ud og kigge på 2 andre i morgen. Den ène er en idrætsbørnehave med svømmehal, idræt til musik, klatre kravle hoppe ting i de størrelser de nu er i, den anden er èn hvor jeg fornemmer der hygges en del med bål, varm kakao, 'hemmelige' ting osv osv.. Begge lyder rigtigt fine, så nu ser vi wink

Anmeld

31. juli 2012

Titte-vb

Jeamie SKREV:

I dag har jeg meldt sønnen ud af børnehaven... Vi har en måneds opsigelse - men den tager vi hèr hjemme smile. Han har slet ikke nævnt børnehaven her i ferien så der er ingen grund til at starte noget op igen dèr... 

Vi skal ud og kigge på 2 andre i morgen. Den ène er en idrætsbørnehave med svømmehal, idræt til musik, klatre kravle hoppe ting i de størrelser de nu er i, den anden er èn hvor jeg fornemmer der hygges en del med bål, varm kakao, 'hemmelige' ting osv osv.. Begge lyder rigtigt fine, så nu ser vi wink

Det var dog en klog beslutning!!

Anmeld

31. juli 2012

Polyp-vb

Way to go - og det lyder da som to supergode tilbud I har fundet - så er det bare om at beslutte hvad I tror er bedst for lige netop jer

Anmeld

2. august 2012

babytrunte-vb

Det lyder helt bestemt som om i gør det rigtige - det gør forældre nu ofte!

Og de 2 nye børnehaver lyder rigtig lækre. Så det spændende hvilken der lige taler mest til jer! Held og lykke med det hele.

Anmeld

27. august 2012

Jeamie-vb

Så starter sønnen nu på mandag i sin nye børnehave - Idrætsbørnehaven smile . I morgen skal vi ned og hilse på endnu en gang inden start.

Men er lidt nervøs for om det bliver lige som sidst smile, for nu er han bare den gladeste, sjoveste og vildt tilfredse lille fyr. Tænk hvis han bliver trist, vred, aggressiv osv igen..osv osv smile... Selvom det har været super skønt at ha ham hjemme kan jeg godt høre at han er begyndt at være og lyde lidt for fornuftig.. Hans tale er ikke som et lille barn, men som når vi snakker med hinanden herhjemme.. Han skal jo ud og mosle og tale som den alder han har.. men phuuu wink

Anmeld

28. august 2012

babytrunte-vb

Spændende - HELD OG LYKKE :)

Mon ikke det bliver bedre - der findes rigtig mange gode pædagoger til at hjælpe jer. Så mon ikke de findes her.

Anmeld

29. august 2012

Jeamie-vb

De virker faktisk rigtigt søde, med godt overskud og interesse i børnene smile... 

Vi var der en lille time og hjemme ventede en legekammerat - desværre var det vidst for meget for sønnen for han blev straks stresset, agressiv og grædende, så besøget var ikke en fordel for ham.. Håber så meget at det ikke er pga børnehaven, men fordi han var overstimuleret af at der var endnu en stimuli da han kom hjem ?! sad

Der er ihvertfald ro på i dag, og vi har ingen aftaler smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.