Jeg er jo pædagog, og jeg tænker at der er flere ting i det her.
En institution der ikke fungerer, og et barn der måske kan være sensitivt...
Nogle børn har ganske enkelt ikke let ved at være sammen med mange andre på en gang, og det skal de jo selvfølgelig lære, men det kræver støtte og vejledning og guidning, igennem lang tid.
Og så undrer det mig at i ikke blev taget med på råd da ergoterapeuten stoppede....... hmmm
De to ting hænger slet slet ikke sammen, og hvis ikke personalet formår at læse din dreng, så er det jo der problemet er.
Du skal henvende dig til PPR i jeres kommune, det kan du som forældre gøre, og bede dem udrede din dreng, og de vil helt klart have en samtale med jer og inst.
At der er så stor udskiftning på stuen er rigtig uheldigt, men den måde de vælger at løse det på er da katastrofal!
Man må ikke bare skifte rundt fra den ene til den anden, det er vigtigt der er faste voksne, især når vi har med børn at gøre.
Det er vigtigt du noterer dig hvordan din dreng er når han er i bhv og hvordan han er hjemme i dagligdagen, i weekender og ferier. Og så ville jeg da spørge ind til, hvad det var det andet forældrepar havde oplevet, for det er da vigtigt at der ikke foregår ting der ikke bør foregå!
Anmeld