Jeg ved godt det er tidligt men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Pige2009

TbCp skriver:

Ajjjj hvor lækkert!!!
Selvom jeg elsker vores hus er jeg altså en lille smule midsundelig

Hvad ende af byen, er det nu I bor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
TbCp skriver:

Livas første jul - 2007 - var hun 4 mdr. gammel. Vi var til det her hos min mands farmor hvor der var alle de her 60 personer.

Jeg var ved at gå til.

Liva er født 5 uger før tid og især det første 1/2 år kunne vi virkelig mærke på hende at hun blev stresset af for mange mennesker. Samtidig havde hun kolik!

Så en lille for tidlig født pige med kolik og 60 mennesker!!! Kan du forestille dig hvordan det var!!!!
Jeg havde bare lyst til at vræle.

Så jeg kan godt forstå hvis i ikke har lyst til at jeres søn skal "udsættes for" for mange mennesker

Pyha,ja!Stakkels Liva og stakkels jer

Ja,det er mærkeligt,det er faktisk det eneste vi kan mærke han er for tidligt født med.Og det er lidt problematisk også,for han er SÅ nysgerrig og vil gerne se og opleve en masse,men jeg er så bange for at overstimulere ham.

Vi var for nogle uger siden oppe hos min far,og der kom min stedsøster,hendes mand og deres 2 drenge på 5 og 1½ år.Stakkels Alexander var pylret hele tiden,og det tog os flere timer at få ham til at falde til ro da vi kom hjem.Skal så også siges at der slet ikke blev taget hensyn.Drengene løb og hujede lige forbi ham hele tiden,og da han skulle sove på sofaen(dødtræt som han jo blev af al den tumult),fik den yngste dreng lov til at stå og ae ham,pille tæppet af ham og prøve at give ham sutten.Altså,tror nok hvis det havde været min søn havde jeg prøvet at forklare ham,at den lille baby skulle have ro,og han skulle lade ham være.Men måske er jeg bare for pylret

Anmeld

9. september 2009

TbCp

linda2009 skriver:

Hvad ende af byen, er det nu I bor?

Vi bor ude i Skibhuskvarteret

Anmeld

9. september 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg er altså bare allerede begyndt at glæde mig til jul

Hvordan skal i holde det i år?

Vi deler det op.

D. 23. skal vi være sammen med Carstens familie. De mødes altid hos Carstens farmor d. 23.
Det er med alle fætre/kusiner deres børn osv. så omkring 60 mennesker.

D. 24. om formiddag skal vi til min nevøs fødselsdag

Og så skal VI selv holde julen hjemme hos os i år. Jeg har aldrig stået for det før.
Det bliver vores lille familie på 3, mine forældre, min lillebror og min moster.

Ha ha ha ha. Du er ligesom mig  Jeg ved allerede hvor mange dage der er til
Jeg glæder mig bare til at pynte op i vores nye hus og til at fejre Carlas første juleaften

Anmeld

9. september 2009

vatten

Åh, jeg elsker jul!

Til den tid er min kæreste forhåbentligt flyttet ind hos os, men jeg tror ikke, vi skal holde jul sammen. Det er desværre sådan i år, at hele familien er lovet ud til anden side (mændenes familie- vores familie består kun af piger og så Mathias), med undtagelse af mine bedsteforældre. Så Mathias og jeg SKAL ned til dem i år, så de ikke skal sidde alene.

Den 25. skal jeg og sikkert og min kæreste til min far+kone+ kones familie. Det er fast tradition hvert år, da min far+kone i alt har 5 børn, og 7 børnebørn, så vi holder aldrig jul alle sammen sammen.

Julen ligger desværre midt i læseferien, så jeg kan kun tillade mig at tage to fridage- resten bruges på læsesalen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.