Jeg ved godt det er tidligt men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Tina..................Kan huske sidste år.......der var du også tidligt ude med din juleglæde, men vel lige knapt så tidligt som i år. *fniser*

Haha ja det er rigtigt Der oprettede vi en gruppe for juletosser så alle jer andre ikke skulle belemres med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

6800

Mmmmm jul - simpelthen det bedste i verden....d. 23 er alle børnebørn altid hjemme hos min bedstefar, så det skal vi jo selvfølgelig også i år...juleaften holder vi altid hos min moster og onkel, med mine 3 kusiner og deres kærester og så min mor...og det er bare det hyggeligste...2. juledag er der julefrokost hos min far med hans kone og hendes børn, og min søter (som holder jul hos hendes mor)...

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Ihhh glæder mig også altid til jul flere måneder før...syntes simpelhen det den mest hyggelige tid...

Ved faktisk slet ikke hvordan vores kommer til a forløbe i år. Mine forældre ligger jo midt i en skilsmisse, så ved ik hvem af dem man skal holde med. Tror nu det bliver med min mor og så min søster. og så må vi se hvem der ellers ender med a kommer..en ting er sikkert i vores familie er der ingen der skal holde alene, alle er altid velkommen.... har nogen i familien vor der altid er problemer med a de ikke gider holde jul med den ene og den anden. Sådan skal det bare ikke være i julen....alle fortjener selskab juleaften...

ihh vi glæder os til felucas første jul....

Kan slet ikke bære tanken om at noget af min familie skulle sidde alene juleaften. Det er en af grundene til min moster også kommer. Hun er alene og barnløs og mine bedsteforældre på den side er døde så hun har ikke rigtig nogen at holde ved.
Så hun er altid inviteret med.
Hun er sådan en pudsig kone, men sød og god som dagne er lang Og så elsker hun Liva som var det hendes eget barnebarn

Men nej ingen skal sidde alene juleaften

Anmeld

8. september 2009

Vinker

Åååååh ak og ve..... Nu begynder du igen - Husker godt sidste år ved denne tid på NS hvor Kristine lavede en gruppe for dem der bare blev nødt til at snakke om jul mm selvom vi knapt nok er gået ud af sommeren, fnis

Hvor, hvem og hvordan vi skal holde jul..... Tja så langt er vi overhovedet ikke kommet med planlægningen herhjemme  Vil gætte på vi holder det hjemme og at min mor kommer, men nu må vi se........

Glædelig for-jul

Anmeld

8. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
IIIH,hvor hyggeligt med andre julefreaks
Jeg eeeelsker også julen,kan bare ikke få nok.Jeg bliver RIGTIGT i julehumør sådan i oktober engang når der bliver tidligt mørkt og koldt...og julekatalogerne begynder at komme.Åh,når de første nisser lister sig ind i katalogerne,der er ikke noget bedre

Før i tiden pyntede jeg til jul dagen efter min fødselsdag d. 12/11,men nu venter jeg dog til d. 30/11.Men der SKAL være pyntet d. 1/12!!!

Vi plejer at være oppe hos min far d. 23.Mine forældre er skilte,så der mødes hele familien på min fars side.
D. 24 er vi hos min mor,stedfar og lillebror.Hver 2. år besøger vi min mands faster til frokost,hvor det meste af min mands familie også er.
I år tror jeg dog vi springer d. 23 år.Alexander er knap 8 måneder på det tidspunkt,og vi kan mærke at han døjer lidt med mange mennesker og larm.Det er måske fordi han er for tidligt født

Anyways,dejligt indlæg,nu vil jeg snart ind og finde al den gode julemusik frem...stakkels Alexander

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Pernilleh skriver:

IIIH,hvor hyggeligt med andre julefreaks
Jeg eeeelsker også julen,kan bare ikke få nok.Jeg bliver RIGTIGT i julehumør sådan i oktober engang når der bliver tidligt mørkt og koldt...og julekatalogerne begynder at komme.Åh,når de første nisser lister sig ind i katalogerne,der er ikke noget bedre

Før i tiden pyntede jeg til jul dagen efter min fødselsdag d. 12/11,men nu venter jeg dog til d. 30/11.Men der SKAL være pyntet d. 1/12!!!

Vi plejer at være oppe hos min far d. 23.Mine forældre er skilte,så der mødes hele familien på min fars side.
D. 24 er vi hos min mor,stedfar og lillebror.Hver 2. år besøger vi min mands faster til frokost,hvor det meste af min mands familie også er.
I år tror jeg dog vi springer d. 23 år.Alexander er knap 8 måneder på det tidspunkt,og vi kan mærke at han døjer lidt med mange mennesker og larm.Det er måske fordi han er for tidligt født

Anyways,dejligt indlæg,nu vil jeg snart ind og finde al den gode julemusik frem...stakkels Alexander

Livas første jul - 2007 - var hun 4 mdr. gammel. Vi var til det her hos min mands farmor hvor der var alle de her 60 personer.

Jeg var ved at gå til.

Liva er født 5 uger før tid og især det første 1/2 år kunne vi virkelig mærke på hende at hun blev stresset af for mange mennesker. Samtidig havde hun kolik!

Så en lille for tidlig født pige med kolik og 60 mennesker!!! Kan du forestille dig hvordan det var!!!!
Jeg havde bare lyst til at vræle.

Så jeg kan godt forstå hvis i ikke har lyst til at jeres søn skal "udsættes for" for mange mennesker

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

TbCp skriver:

Jeg er altså bare allerede begyndt at glæde mig til jul

Hvordan skal i holde det i år?

Vi deler det op.

D. 23. skal vi være sammen med Carstens familie. De mødes altid hos Carstens farmor d. 23.
Det er med alle fætre/kusiner deres børn osv. så omkring 60 mennesker.

D. 24. om formiddag skal vi til min nevøs fødselsdag

Og så skal VI selv holde julen hjemme hos os i år. Jeg har aldrig stået for det før.
Det bliver vores lille familie på 3, mine forældre, min lillebror og min moster.

Det er vel heller aldrig for tidligt at glæde sig til jul Jeg regner ikke med at lillepigens far har lyst til at se hende, så hun bliver hos mig hele julen. Vi skal holde jul hos mine forældre i deres lejlighed på Odense Havn sammen med min bror, mormor og moster, så det bliver bare rigtig hyggeligt og jeg glæder mig enormt.

Juledag skal vi til julefrokost hos min moster, hvor min mormor, min
kusine+kæreste og min fætter+kone og 2 børn også kommer, og det plejer at være rigtig rart og hyggeligt med lækker mad og godt selskab.

Anmeld

8. september 2009

TbCp

linda2009 skriver:

Det er vel heller aldrig for tidligt at glæde sig til jul Jeg regner ikke med at lillepigens far har lyst til at se hende, så hun bliver hos mig hele julen. Vi skal holde jul hos mine forældre i deres lejlighed på Odense Havn sammen med min bror, mormor og moster, så det bliver bare rigtig hyggeligt og jeg glæder mig enormt.

Juledag skal vi til julefrokost hos min moster, hvor min mormor, min
kusine+kæreste og min fætter+kone og 2 børn også kommer, og det plejer at være rigtig rart og hyggeligt med lækker mad og godt selskab.

Har de en af de nye lækre lejligheder dernede?

Lyder da super hyggeligt med jul ved havnen

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

TbCp skriver:

Har de en af de nye lækre lejligheder dernede?

Lyder da super hyggeligt med jul ved havnen

Ja, de bor i Promenadebyen i det første og højeste af de to huse... 
Udsigten er virkelig fantastisk fra 5. sal i Julen, når man skuer ind over centrum.

Anmeld

8. september 2009

TbCp

linda2009 skriver:

Ja, de bor i Promenadebyen i det første og højeste af de to huse... 
Udsigten er virkelig fantastisk fra 5. sal i Julen, når man skuer ind over centrum.

Ajjjj hvor lækkert!!!
Selvom jeg elsker vores hus er jeg altså en lille smule midsundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.