TbCp skriver:
Jeg er altså bare allerede begyndt at glæde mig til jul 
Hvordan skal i holde det i år?
Vi deler det op.
D. 23. skal vi være sammen med Carstens familie. De mødes altid hos Carstens farmor d. 23.
Det er med alle fætre/kusiner deres børn osv. så omkring 60 mennesker.
D. 24. om formiddag skal vi til min nevøs fødselsdag
Og så skal VI selv holde julen hjemme hos os i år. Jeg har aldrig stået for det før.
Det bliver vores lille familie på 3, mine forældre, min lillebror og min moster.
Hihi.. lidt tidligt er det! Men personligt kan jeg glæde mig til jul hele året!!

Normalt er der altid styr på julen og traditionerne i vores familier.. men i år bliver det hele lidt noget hyggeligt rod!
Vi skal holde juleaften med min familie, og under normale omstændigheder ville det foregå hos mine forældre i Aalborg med dejlige kæreste, min nevø, bror og svigerinde. Min bror bor i København med sin familie, og de "plejer" at flyve nordpå d. 23 om morgenen! Egentlig var det også planen for i år.. lige indtil vi fandt ud af, at min svigerinde OG undertegnede var gravide - begge med termin sådan liige omkring juleaften.
Min svigerinde har monster bækkenløsning, og kan af gode grunde ikke holde til at køre så langt (og at flyve, når man har termin 31 december!) Jeg ville virkelig være ked af, at risikere at føde i københavn (når man ligesom er "forberedt" i Aalborg - termin 24 december), så jeg kører heller ikke til københavn til jul!
Så deeet...

Løsningen er så blevet SOMMERHUS! Mine forældre lejer et hus på fyn, og så bliver det der vi holder julen... hehe.. det kan man da kalde at mødes på halvvejen!
Men udfordringer eller ej, så GLÆDER jeg mig (af flere grunde!!!!

) til juleaften.. hihi.. det bliver spændende at se om der er nået at komme nogle babyer ud til den tid..
Kram, Anne 24+4
Anmeld