Ukendt dame sammen med min søn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Honningblomst

Loppe skriver:

Hej Eva

Ja det er helt rigtigt...
De typer af mennesker han omgåes, er måske ikke guds bedste børn, og dette gør det selvfølgelig endnu mere utrygt.

Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke vil have at han tager ham med. Han er rasende over min beslutning det ved jeg, men jeg har det så godt med at jeg har fået sagt fra.

Louise

Hej Louise...

Kan godt forstå dit valg med når tingene er sådan...godt du sagde fra..smiler- og så må han jo bare være sur og børnefornærmet...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

LISBETH:-)

Hvis det var mig ville jeg sige: " ved du hvad bror jeg er rigtig glad for at du vil give min søn en rigtig dejlig oplevelse i zoo. Men det lyder desværre som om at han kun skal med for din skyld og ikke for hans. Jeg håber du får en rigtig rigtig god date, men det bliver desværre uden min søn.  Du er velkommen til at tage ham med en anden dag, hvor det kun er jer to, da jeg er utryg ved at han skal med en fremmed dame som han slet ikke kender."

Lisbeth

Anmeld

8. september 2009

Zelania

lisbeth2910 skriver:

Hvis det var mig ville jeg sige: " ved du hvad bror jeg er rigtig glad for at du vil give min søn en rigtig dejlig oplevelse i zoo. Men det lyder desværre som om at han kun skal med for din skyld og ikke for hans. Jeg håber du får en rigtig rigtig god date, men det bliver desværre uden min søn.  Du er velkommen til at tage ham med en anden dag, hvor det kun er jer to, da jeg er utryg ved at han skal med en fremmed dame som han slet ikke kender."

Lisbeth

Anmeld

8. september 2009

Slettet

Loppe skriver:

Min lillebror spurgte mig for noget tid siden, om han måtte tage min søn (3 år) med med i zoo. Jeg sagde ja, selvom min lillebror ikke er så tålmodig med børn, og jeg egentlig ikke er særlig tryg ved at han er alene med børnene.
Han ringer så i dag og siger, at det er en date han skal på, altså han har inviteret en pige med (en bartender fra en bodega ).
Hmm jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige, og siger at det vil jeg gerne tænke over.
Han bliver rasende og smækker røret på.
Er det mig der er for meget? Ville i andre bare sige ok, selvom i aldrig har mødt eller set pigen?

MVH
Louise

Ej COME ON!!! Han skal da ikke bruge dine børn til at gemme sig bag ved når han skal på date!!
Jeg havde sagt NEJ! NEJ! NEJ!

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

LouiseLarsen skriver:

Jeg ville klart sige nej.... Mit barn skulle ikke bruges som "Potensforlænger" på min brors date....

super skrevet.. Kunne ikk ha sagt det bedre selv

Anmeld

9. september 2009

xx

Hihi.....det er altså lidt komisk at han vil "låne" ham med på en date. Personligt ville jeg nok selv foretrække en date uden børn så man kunne koncentrere sig om hinanden

Jeg ville til hver en tid sende mine børn med min bror i zoo.....også selv om han skulle på date. Ved nemlig at han udelukkende ville have dem med for at hygge om dem.....og så ville det nok nærmere være hans date der blev det 3. hjul  

Men når du har det sådan med din bror kan jeg sagtens forstå du ikke vil sende din søn med ham. Det ville jeg bestemt heller ikke gøre under sådanne omstændigheder......godt du har fået sagt fra...

-s

Anmeld

9. september 2009

Mor.sander

lisbeth2910 skriver:

Lisbeth

Anmeld

9. september 2009

KarinaIda

lisbeth2910 skriver:

Lisbeth

Anmeld

10. september 2009

Ina33

Jeg har nu valgt at holde fast i min beslutning, min søn kommer IKKE med min lillebror og hans "veninde" i Zoo.
MEN nu er nærmest hele familien sure på mig  De synes jeg er mærkelig og sippet, og kan slet ikke forstå at jeg ikke vil lade min søn tage med dem....  

Ork jeg bliver så irriteret når folk (familie), ikke kan/vil respektere mine valg....

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

Jeg har nu valgt at holde fast i min beslutning, min søn kommer IKKE med min lillebror og hans "veninde" i Zoo.
MEN nu er nærmest hele familien sure på mig  De synes jeg er mærkelig og sippet, og kan slet ikke forstå at jeg ikke vil lade min søn tage med dem....  

Ork jeg bliver så irriteret når folk (familie), ikke kan/vil respektere mine valg....

Det er da bare rigtig irriterende... Lad dem være sure, det er ikke deres barn... Det er DIT barn - dig der bestemmer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.