Ukendt dame sammen med min søn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Honningblomst

Jeg ville til hver en tid sende mine børn med mine søstre om de så var alene eller havde en med. Men jeg er også helt tryg ved mine søstrer og de er verdens bedste mostrer.
Lyder som om du i forvejen har et lidt anstrengt forhold til din bror når det handler om børn, er det rigtigt?
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Ina33

Eva skriver:

Jeg ville til hver en tid sende mine børn med mine søstre om de så var alene eller havde en med. Men jeg er også helt tryg ved mine søstrer og de er verdens bedste mostrer.
Lyder som om du i forvejen har et lidt anstrengt forhold til din bror når det handler om børn, er det rigtigt?
Knus Eva..

Hej Eva

Ja det er helt rigtigt...
De typer af mennesker han omgåes, er måske ikke guds bedste børn, og dette gør det selvfølgelig endnu mere utrygt.

Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke vil have at han tager ham med. Han er rasende over min beslutning det ved jeg, men jeg har det så godt med at jeg har fået sagt fra.

Louise

Anmeld

8. september 2009

SaNiNa

Han må jo selv om, om han vil være sur det er din beslutning som betyder noget og dit barn og jo heller ikke en pokal som skal vises frem, men et levende mennesker.

Hvor gammel er det din søn er?

Anmeld

8. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus Eva..

Enig 

Anmeld

8. september 2009

Ina33

Sanne og Nicklas skriver:

Han må jo selv om, om han vil være sur det er din beslutning som betyder noget og dit barn og jo heller ikke en pokal som skal vises frem, men et levende mennesker.

Hvor gammel er det din søn er?

Han er 3½ år, og jeg tror da heller ikke han vil synes om, at skulle med en ukendt dame i zoo??? (Uden mor og far!)

Jeg er glad for at høre at det ikke bare er mig der sippet.

Louise

Anmeld

8. september 2009

SaNiNa

Loppe skriver:

Han er 3½ år, og jeg tror da heller ikke han vil synes om, at skulle med en ukendt dame i zoo??? (Uden mor og far!)

Jeg er glad for at høre at det ikke bare er mig der sippet.

Louise

Tror han ville have været blevet det trehjul hvis din bror samtidig skulle date, så var øjnen nok ikke på ham hvis der lige pludselig skulle ske noget.

Anmeld

8. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Knus Eva..

helt enig, ville til hver en tid sende min søn med min bror.. men hvis du er usikker på om han vil have det godt i zoo med denne dame og din bror, så skal han da ikke med. jeg tror bestemt min søn ville hygge sig selom min bror havde en dame med han ikke kendte..

Anmeld

8. september 2009

Louise mortil4

LouiseLarsen skriver:

Jeg ville klart sige nej.... Mit barn skulle ikke bruges som "Potensforlænger" på min brors date....

hapss, helt enig.

Anmeld

8. september 2009

pussekat

hejsa
ja men vil han bruge dig barn til at leje far ??? eller er det for at sige at han godt kan det med børn jeg tro nok jeg vil bliv ligen vis jeg skal på date og han have et barn med som ikke være hans
han skal da selv bliv godt igen

Anmeld

8. september 2009

mor_sabina

Loppe skriver:

Ja præcis - det var sådan han havde tænkt sig det.
Se min søde nevø....

Jeg er glad for jeres svar, og glad for at det ikke bare er mig der er sippet.

MVH
Louise

På den anden side er du sikkert på at han vil behandle ham ordentlig for han skal jo rigitg vise hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.