Ukendt dame sammen med min søn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Ina33

Min lillebror spurgte mig for noget tid siden, om han måtte tage min søn (3 år) med med i zoo. Jeg sagde ja, selvom min lillebror ikke er så tålmodig med børn, og jeg egentlig ikke er særlig tryg ved at han er alene med børnene.
Han ringer så i dag og siger, at det er en date han skal på, altså han har inviteret en pige med (en bartender fra en bodega ).
Hmm jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige, og siger at det vil jeg gerne tænke over.
Han bliver rasende og smækker røret på.
Er det mig der er for meget? Ville i andre bare sige ok, selvom i aldrig har mødt eller set pigen?

MVH
Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

TbCp

Loppe skriver:

Min lillebror spurgte mig for noget tid siden, om han måtte tage min søn (3 år) med med i zoo. Jeg sagde ja, selvom min lillebror ikke er så tålmodig med børn, og jeg egentlig ikke er særlig tryg ved at han er alene med børnene.
Han ringer så i dag og siger, at det er en date han skal på, altså han har inviteret en pige med (en bartender fra en bodega ).
Hmm jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige, og siger at det vil jeg gerne tænke over.
Er det mig der er for meget? Ville i andre bare sige ok, selvom i aldrig har mødt eller set pigen?

MVH
Louise

Altså hvis det er en date hvad søren skal han så have dit barn med for? Det synes jeg da er lidt underligt og jeg ville ikke selv sende mit barn med.

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

Jeg tænker os, hvorfor skal han have et barn med på date?

Anmeld

8. september 2009

ønskebørn74

TbCp skriver:

Altså hvis det er en date hvad søren skal han så have dit barn med for? Det synes jeg da er lidt underligt og jeg ville ikke selv sende mit barn med.

HELT ENIG!!!

Anmeld

8. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg griner lige lidt af din bror... er det sådan et slags score trick? "se jeg har min nevø med...."

nej jeg ville ikke sende mit barn med...

Anmeld

8. september 2009

SaNiNa

Ja jeg ville altså osse holde min søn hjemme min søster skulle da ikke have min søn med på date.

Anmeld

8. september 2009

LouiseNielsen

Jeg ville klart sige nej.... Mit barn skulle ikke bruges som "Potensforlænger" på min brors date....

Anmeld

8. september 2009

Ina33

ka-ri-na skriver:

jeg griner lige lidt af din bror... er det sådan et slags score trick? "se jeg har min nevø med...."

nej jeg ville ikke sende mit barn med...

Ja præcis - det var sådan han havde tænkt sig det.
Se min søde nevø....

Jeg er glad for jeres svar, og glad for at det ikke bare er mig der er sippet.

MVH
Louise

Anmeld

8. september 2009

Lusi

Ville helt bestemt også sige nej..

Anmeld

8. september 2009

qp

Loppe skriver:

MVH
Louise

Jeg synes heller ikke det er ok, af ham men gjort er gjort og du må bare fortælle ham hvad det gør ved dig når han fortæller dig det og så sørge for, at det ikke kommer til, at ske igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.