Hvor er alle de \"gamle\"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Spunk-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Synes der er for lidt gang i den. Og ved godt man selv har et ansvar for at holde hjulene igang, mens synes b.la. salgsindlæg fylder for meget. Mange af de ting der annonceres her foregår i KBH, og det har ingen interesse for en nordjyde. Bruger meget af min internet-tid på libero - vi mødes nemlig også live ind i mellem, og synes det er rigtig fedt at kunne sætte lidt ansigt på.
Blev ellers lige så glad da du svarede på et andet indlæg i dag :) Hvordan går det med Adam? Er du stadig på barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Webredaktøren-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Synes der er for lidt gang i den. Og ved godt man selv har et ansvar for at holde hjulene igang, mens synes b.la. salgsindlæg fylder for meget. Mange af de ting der annonceres her foregår i KBH, og det har ingen interesse for en nordjyde. Bruger meget af min internet-tid på libero - vi mødes nemlig også live ind i mellem, og synes det er rigtig fedt at kunne sætte lidt ansigt på.
Ahh hva'... jeg vil da mene, at vi sletter annoncer, når de dukker op, for det er jo netop ikke tilladt at annoncere i forumet. Til gengæld har her været en meget død periode, men en masse nye brugere, der læser med er faktisk kommet til, så det er bare med at give lyd og oprette nogle indlæg, for her er faktisk ret mange 'læsere' :) Hu skal læserne så også bare blive skrivere ;)

Anmeld

5. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg er så også tilbage....ikke at jeg er en af de helt gamle men alligevel.... Har været væk et stykke tid pga af sygdom i familien så har ikke lige haft tid og overskud til at være med her.....har dog været inde og lure et par gange ;) Vores mindste har været meget syg, min mor har været alvorlig syg og jeg selv har været lidt nede over det hele og især mit arbejde...... Men nu er jeg her igen, dog ikke hver dag men nogen dagen om ugen som det lige passer ind....

Anmeld

5. januar 2012

Webredaktøren-vb

Velkommmen tilbage Heidi... håber 2012 byder på bedre tider for dig så :unsure:

Anmeld

5. januar 2012

als-vb

Heidi Nielsen skrev:
Ja jeg er så også tilbage....ikke at jeg er en af de helt gamle men alligevel.... Har været væk et stykke tid pga af sygdom i familien så har ikke lige haft tid og overskud til at være med her.....har dog været inde og lure et par gange ;) Vores mindste har været meget syg, min mor har været alvorlig syg og jeg selv har været lidt nede over det hele og især mit arbejde...... Men nu er jeg her igen, dog ikke hver dag men nogen dagen om ugen som det lige passer ind....
Det lyder da ikke så godt, håber der er kommet godt ud på den anden side og er blevet raske.

Anmeld

5. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jep stadig på barsel. Min fuldfede Ridder Rust vokser derudaf. ½ år er han blevet. Ufatteligt så veltilpas han bare altid er.. Jeg troede Alma var/er nem, men Adam er da piece of cake. Synes bare der er så mange sælges:xxx og de annoncer synes jeg personligt ikke hører til i et debatforum. Jeg er jævnligt forbi og lure, men jeg tænker bare ikke at jeg må have dagens VB-fix. Har også haft enormt meget om ørerne, og nu hvor Stigs mor har kræft har jeg været afsted med hende hver dag. Har idag fået at vide jeg skal starte på SSA medio marts. spændende.

Anmeld

5. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

als skrev:
Heidi Nielsen skrev:
Det lyder da ikke så godt, håber der er kommet godt ud på den anden side og er blevet raske.
Takker....bettefisen er ok, skal dog lige have lagt dræn i ørerne for 3 gang, men er ellers ovenpå igen... Min mor er stadig syg men ved godt mod....hun har fået lunge kræft, var erklæret rask, men ved første scanningstjek var det ikke helt væk og hun har nu afsluttet andet behandlæingsforløb. Vi venter nu på scanning og svar, håber på det bedste og krydser hvad krydses kan for at hun er rask. Hun er selv meget positiv og har slet ikke haft bivirkninger ved behandlingen...... Jeg selv har det også ok men er stadig enormt træt af mit arbejde....leder med lys og lygte efter noget andet men det er jo rigtig svært i disse tider....så jeg holder ud for jeg har jo trods alt et arbejde hvilket mange ikke har ;)

Anmeld

5. januar 2012

Spunk-vb

Heidi Nielsen skrev:
Jeg regner nu også dig for én af de gamle ;) Har godt lagt mærke til at du har været væk, men synes alligevel at du har 'tjekket ind' her ind imellem. Det lyder som en hård omgang i har været igennem. Krydser fingre for din mor.

Anmeld

12. januar 2012

MetteNB-vb

Er vist heller ikke gammel, men har tidligere været her en del. Kan se, det er længe siden, jeg sidst har kigget forbi. Siden har jo helt ændret form!!

Godt nytår til alle - Nye som gamle. Spændende, om her bliver mere livligt i 2012.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.