Hvor er alle de \"gamle\"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Spunk-vb

Bibi har jo efterhånden været væk i et stykke tid. Det overrasker mig egentlig ikke, for hun har jo længe klaget over aktivitetsniveauet herinde. Men synes godt nok også at der er forsvundet mange andre. Hvor er f.eks. Charlotte den 17. og Bellis? Nogen der ved om de er væk af samme årsag, eller om de bare lige har noget der tager meget tid lige for øjeblikket? Er da egentlig nysgerrig efter hvordan det går med Charlottes nye job....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Det er stadig mig-vb

Ja, jeg tænker også på dem engang i mellem når jeg kommer herind og ser, at der stort set ikke ér flere af de gamle.... ;)

Anmeld

16. december 2011

Signe1704-vb

Har ingen idé om hvor de er forsvundet hen, men her er godt nok stille herinde. MEGET stille.

Anmeld

16. december 2011

Laurie-vb

Kommer her en gang i mellem.. er i gang med kandidat på Uni, og det tager nogen tid... altså bachelor opgaven tog meget af den :)

Anmeld

17. december 2011

Bellis-vb

Rent tilfældigt kom jeg lige forbi - for første gang i måneder :laugh: Jeg holder til på Slyngebarn.

Anmeld

19. december 2011

Pia S-vb

Jeg kigger forbi, men synes emnerne efterhånden har været debatteret mange gange. Derudover er sønnen jo efterhånden snart 12, så søvnproblemer og pottetræning er et overstået kapitel :)

Anmeld

19. december 2011

kongster-vb

Sådan har jeg det også, Pia. Jeg tænker ind imellem på at oprette en debat, men vi har jo vendt alt mellem himmel og jord 1000 gange efterhånden :-)

Anmeld

19. december 2011

Polyp-vb

Jeg vil gerne være med på en teenage debat...

Anmeld

21. december 2011

Jeamie-vb

Så må jeg hellere prøve at 'snige' mig ind igen smile. Hvis jeg hører under èn af de gamle ?!

Anmeld

21. december 2011

Spunk-vb

Jo, dig kan jeg da godt huske :) . Velkommen tilbage. Det er da også længe siden jeg har set noget til fuzzbox...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.