Hvor er alle de \"gamle\"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Jeamie-vb

Gud ja.. Hun lurer måske også.. Ligesom jeg gjorde wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Jeamie-vb

Men der er dælme også mange nye. Fedt smile

Anmeld

22. december 2011

Laurie-vb

Ja, det er det... at nogle emner har været uddebateret, når man har været længe på VB.... mine børn er nu 19, 21 og 24... så snakker vi ikke så meget mere potte træning ;) Og hvis det handler om tænder... så er det mere visdomstænder, der skal trækkes ud fx...

Anmeld

22. december 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg savner også Lars F!!!!

Anmeld

22. december 2011

Laurie-vb

Ja... vi havde jo nogle mænd herinde.

Anmeld

22. december 2011

Spunk-vb

Ja, ham har jeg også spekuleret på hvor er...

Anmeld

23. december 2011

Jeamie-vb

Laurie SKREV:

Ja, det er det... at nogle emner har været uddebateret, når man har været længe på VB.... mine børn er nu 19, 21 og 24... så snakker vi ikke så meget mere potte træning Og hvis det handler om tænder... så er det mere visdomstænder, der skal trækkes ud fx...

Jeg har 'arvet' min mors teenage søn - som så er min bor også silly, og meget efternøler - så kan være vi har noget til fælles dèr smile

Anmeld

23. december 2011

Laurie-vb

Arve en bror... så må man helst været gode venner, ikke?;)

Anmeld

23. december 2011

Jeamie-vb

Laurie SKREV:

Arve en bror... så må man helst været gode venner, ikke?

Mener du at ham og mig hellere må være gode venner i det daglige, eller ? smile.... (altså min 'arvede' bror og jeg )

Anmeld

4. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Synes der er for lidt gang i den. Og ved godt man selv har et ansvar for at holde hjulene igang, mens synes b.la. salgsindlæg fylder for meget. Mange af de ting der annonceres her foregår i KBH, og det har ingen interesse for en nordjyde. Bruger meget af min internet-tid på libero - vi mødes nemlig også live ind i mellem, og synes det er rigtig fedt at kunne sætte lidt ansigt på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.