Hvor mange børn drømmer i om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Signe1704-vb

Jeg er simpelthen så skruk for tiden, men med den arbejdssituation jeg er i pt ville det være helt åndssvagt at blive gravid. Planen var også at vi skulle vente nogle år og hvis jeg ikke skal ende med et helt fodboldhold er det nok en god plan. Jeg er nemlig ikke sikker på at jeg nogensinde får nok ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

marialisc-vb

Jeg ved ikke præcis, hvor mange jeg godt kunne tænke mig, pt. tror jeg gerne jeg vil have 5. Jeg har tvillinger på 2 år, og er MEGA skruk. Vil meget gerne have tvillinger igen - hurtigst muligt - og så evt en efterfølger om små 10 år. Mit største problem pt. er at kæresten ikke er med på mere end een graviditet mere (jeg var åbenbart mere hormonforstyrret, end jeg selv mente), så nu kan jeg bare håbe,  at vi kan lave tvillinger igen, og så har jeg jo 10 år til at overtale ham til flere;-)

Anmeld

25. oktober 2011

Signe1704-vb

marialisc skrev:

rn Jeg ved ikke præcis, hvor mange jeg godt kunne tænke mig, pt. tror jeg gerne jeg vil have 5. Jeg har tvillinger på 2 år, og er MEGA skruk. Vil meget gerne have tvillinger igen - hurtigst muligt - og så evt en efterfølger om små 10 år. Mit største problem pt. er at kæresten ikke er med på mere end een graviditet mere (jeg var åbenbart mere hormonforstyrret, end jeg selv mente), så nu kan jeg bare håbe,  at vi kan lave tvillinger igen, og så har jeg jo 10 år til at overtale ham til flere;-)

Ja det kunne være smart hvis man kunne planlægge at det var tvillinger når nu mændene ikke er helt med på antallet :laugh: Det vil jeg også satse på for jeg vil gerne have to mere, men kan nok kun overtale manden til en til....

Anmeld

9. november 2011

m.rungstrom-vb

Pt. har vi en på 13 mdr. og en mere på vej (termin i februar 2012). Vi har begge to ønsker om 4 stk, men er dog enige om at der godt må gå 2-3 år eller mere næste gang. 

Mit oprindelige ønske var 3 børn, 2 og en efternøler... men min kære svigermor mener at det er 'børnemishandling' at få et ulige antal børn, så vi er godt tilfredse med at være enige om de 4 stks :P 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.