Hvor mange børn drømmer i om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Webredaktøren-vb

Jeg har netop været på en tur til USA med nogle mødre fra et svensk forum i stil med dette forældreforum.

En af kvinderne der var med på turen var gravid... med barn nummer 11 cheerful

Ældste barn var 14 år og yngste altså lige rundt om hjørnet. Hun var naturligvis - fristes jeg til at sige  - hjemmegående, men hun har nok mere travlt end de fleste af os o-motion

Hvor mange børn drømmer, I om at få? Og kunne I forestille jer en kæmpe børneflok, eller er det for jer fint med 2-3 stykker?

Er der nogen herinde med 10 børn eller over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

nikkeneje1-vb

Har altid drømt om 2 børn, og det også dét jeg har nu. Vores temperament er ikke til flere end dét. Vi vil gerne have masser af tid til det enkelte barn, og det synes jeg ikke vi ville have med flere. Jo, hvis jeg valgte at blive hjemmegående, men det tror jeg ikke jeg ville trives med i længden. Jeg synes det er fint at nogle får mange børn, HVIS de HAR overskud til dét og det er der jo vitterligt nogle der har. Synes bare det er synd med en kæmpe børneflok når forældrene i nogle tilfælde øjensynligt ikke magter det...

Anmeld

14. oktober 2011

Polyp-vb

P.t. en mindre end jeg har ;-9

Anmeld

14. oktober 2011

kongster-vb

Jeg ville egentlig godt have haft 3, men nu er mine to unger 7 og 11 år, så nu vil jeg bare nyde at have store børn. Som min kloge mor engang sagde, da jeg snakkede om at få nr 3: 'Du siger altid du ikke har tid nok til ungerne. Hvis du har tid til at få nr 3 barn, så skulle du måske bruge den tid på de 2 du har'. Det var ikke dét der gjorde at vi ikke fik flere, men jeg har taget det med i overvejelserne. Over 3 børn ville jeg ikke gide. En ting er tid, men sådan noget som ferie i udlandet ville der jo ikke rigtig blive råd til med en børneflok på 5 og det er også noget vi prioriterer højt. Man skal nok virkelig gide at hele ens tid går med børn, hvis man skal have så mange og det må jeg nok indrømme at jeg ikke ville gide. Børn er dejlige og en stor del af mit liv, men de er ikke hele mit liv.

Anmeld

14. oktober 2011

Signe1704-vb

Jeg har 3 nu og kan sagtens se alt det fornuftige i at stoppe nu, men hjertet siger noget andet. Om det bliver 1 eller 2 mere kommer an på hvad min mand kan overtales til ;) Planen er at vente 3-5 år og så synes jeg det ville være skøn med to, så de kunne få glæde af hinanden (mine unger er 2, 4 og 13 år, så de bliver så store til den tid). Jeg har altid drømt om mindst 4 børn. Men jeg må give kongster ret mht ferie og alt mulig andet. Hvis man skal på charter med så mange unger skal man jo næsten have flere lejligheder :laugh: Men det løser sig nok - hvor der er vilje er der vej.

Anmeld

14. oktober 2011

Webredaktøren-vb

Polyp SKREV:

P.t. en mindre end jeg har ;-9

Wow - det er også en del o-klapperi

Skal I have flere? Og har du altid drømt om mange børn eller skete det bare henad vejen?

... og har du job ved siden af, eller har du valgt at blive hjemmegående?

Anmeld

14. oktober 2011

kongster-vb

Jeg tror ikke hun har 9. Jeg tror det er en ;-) som glemte 'shift' til sidst og blev til ;-9. Det sker i hvert fald ofte for mig...

Anmeld

14. oktober 2011

maj84-vb

Jeg har altid drømt om 4 børn, og med tre drenge er jeg godt på vej. Som det ser ud nu, kan jeg også sagtens forestille mig, at det måske bliver til 5 :) . Jeg vil gerne have dem 'i rap' og ikke af flere omgange. Så om godt to år sidder jeg forhåbentlig med endnu en lille baby på skødet :) .

Anmeld

14. oktober 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har altid bare gerne ville have 1. Så kom Adam 'ud af det blå'. Så har 2 nu, men måske fået mere blod på tanden. Når Alma og Adam nærmer sig efterskolealderen, kunne jeg godt tænke mig et 'sæt' mere.

Anmeld

15. oktober 2011

desirefinck-vb

jeg har altid drømt om 2, så jeg håber der kommer en mere, frigga er ved at runde 1 år så når hun er 3-4 år kunne jeg godt tænke mig at der kunne komme en lillebror eller lillesøster til hende :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.