Hvor mange børn drømmer i om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Titte-vb

Jeg er ud af en flok på 3 piger og en lillebror... Jeg ivlle gerne selv hae haft 2 børn, men endnu er det ikke lykkedes, og det bliver også rigtig svært at få det til at lykkes. Så hvis vi bliver velsignet med bare et barn er vores lykke gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

MetteNB-vb

Håber Titte, det lykkes for jer med det ene barn. Her har jeg to, og det er super fint med mig. Skal ikke have flere - og har aldrig drømt om flere.

Anmeld

16. oktober 2011

Frede-vb

Jeg har to, men ville godt have haft tre, men vi gik alt for sent i gang med at producere børn. Sådan er det, når man både vil ud at opleve den store verden først... Nu er jeg typen, der stresser nemt op, så for så vidt er det også godt nok, at der kun er to at stresse over. Jeg kan se, at der i de familier, hvor der er mere end 3 børn, er godt med run på. Det ville jeg slet ikke kunne klare. Jeg ville hele tiden gå med følelsen af ikke at gøre det godt nok, men heldigvis er vi forskellige mht. ambitionsniveau.

Anmeld

16. oktober 2011

Spunk-vb

2 stk. Spunken skal ikke være et forkælet enebarn der er alene altid og står alene med det når manden og jeg bliver gamle. Og er temmelig sikker på at jeg ikke gider 3 - så er der heller ikke noget midterbarn eller to der rotter sig sammen mod den tredje. Manden og jeg har talt om en vasektomi når vi har fået nr. 2...

Anmeld

16. oktober 2011

Johannamor-vb

Da jeg var i begyndelsen af 20-erne drømte jeg om en hel flok... men tiden gik uden at ham, jeg skulle have børneflokken med, dukkede op. Da jeg endelig mødte ham, var jeg fyldt 40: Stik mod al sandsynlighed fik vi først én og så også nr. to - begge lynhurtigt og helt efter naturmetoden... men så var der ikke hverken energi eller overskud til flere. Jeg kender en del, der har fået to børn med små to års mellemrum, som så også fik barn nr. 3, da de lige var færdige med at have børnehavebørn. Jeg kan ikke udelukke, at det også kunne være sket for mig - men det havde ligesom krævet, at jeg var kommet i gang tidligere... Nu er det bare ikke en mulighed - og det har jeg det fint med.

Anmeld

17. oktober 2011

als-vb

Mellem to og tre, Og venter nu nr. to og så tror jeg vi stopper der. Jeg har de meste elendige graviditeter og magter ikke en mere omgang bræk og kvalme og træthed. Så to er fint, selvom kæresten øffer om en 3 også, men har sagt at det først bliver den dag han kan bære børn!

Anmeld

17. oktober 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg er enebarn og har aldrig drømt om hverken søskende eller mine egne børn, og har aldrig ville have børn til at begynde med.... Men, så blev jeg gravid med min søn, og fik senere to bonusbørn som jeg har adopteret... Og så blev jeg pludselig skruk i en sen alder og så fik vi 3 børn mere, så nu har vi 6 stks. Jeg synes det er helt perfekt med voksne børn og små børn, og jeg elsker de to forskellige verdener - den ældste har tvillinger, så jeg er også Farmor.. Og nej, jeg skal ikke have flere børn, jeg er mættet totalt mentalt og hvis jeg ser en gravid, så tænker jeg ''GODT det ikke er mig'' - at være gravid er nu ikke slemt, men jeg gider bare ikke babyer mere. Når jeg har haft sådan en weekend med tvillingerne, er jeg så træt, at jeg nærmest sidder og nikker med hovedet inden kl er 19......... Men det er FEDT med børne-børn, bare det at sige hej og velkommen....og så kunne sende dem hjem igen når det bliver for hedt, er simpelthen bare SÅ fANTASTISK, totalt overskudsagtigt :laugh:

Anmeld

18. oktober 2011

megan78-vb

Jeg kommer selv fra en stor børneflok på 7, og ønsker selv en 3-4 børn. Har pt. 2 drenge på 2 og 4 år, så projekt baby er igang:) Jeg håber dog, at jeg hurtig kan blive gravid igen, da jeg lige har haft en spontan abort i uge 11.

Anmeld

18. oktober 2011

Mor-3-vb

Jeg har altid ville have 2.. men det kom jeg ikke, til fik tvillinger her sidste gang :cheer: har 3 nu.. Men nu ville gerne have 1 til.. :lol: Men det er kæresten ikke med på..

Anmeld

19. oktober 2011

Polyp-vb

Jeg tror ikke hun har 9. Jeg tror det er en som glemte 'shift' til sidst og blev til ;-9. Det sker i hvert fald ofte for mig... Kongster har så absolut ret :laugh: Jeg har kun en - og nogle gange er det en for meget! (teenagedreng...egentlig ok det meste af tiden, men... :woohoo: ) Har aldrig ønsket børn - blev overtalt til den ene og så døde far - så da min nuværende partner heller ikke var interesseret i at reproducere sig selv - nøjes vi med den ene til deling :P 99.9 % af tiden vil jeg jo ikke være ham foruden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.