Altså for det første er en time out en udemærket ting, hvis et nej ikke kan forstået og man ikke vil have en krammer eller snakke, men bare slår og sparker, det lyder til du kun har nemme børn! Og nu skriver jeg jo også at det ikke er barnet der er et problem men faderen der simpelthen ikke opdager hvor ked af det jeg bliver når der ikke er nogen konsekvens når hans søn slår og sparker og ikke kan forstå et nej og jeg ikke kan komme i kontakt med drengen og få ham snakket ned. Og så har han også hans søn hver anden uge så det er ikke fordi de har meget kort tid sammen, og min kæreste ønsker jo også at jeg skal være med i det hele hvislket jeg bestemt også gerne vil, det eneste jeg ikker er klar til er at begynde at opdrage/skælde ud eller noget, for det mener jeg ik er mit job efter kun 2mdr.
Jeg må indrømme jeg finder det meget svært at du bare skal stå neutral når du er der altid og som en fast bestandel, men det kan så undrer mig hvordan man som far lader et menneske flytte ind og være en del af ens barns liv efter sølle to mdr. Det finder jeg faktisk ret skræmmende og meget langt fra min verden.
Nej, jeg har bestemt ikke nemme børn, men jeg tror bare ikke på at du lærer børn at blive inkluderet ved at ekskludere det og da slet ikke så lille et barn. Barnet reagerer på noget og du kan da godt smide det væk og sige du ikke vil have den måde, men du behandler jo kun symptomet, ikke problemet.
Jeg får virkelig ondt af det barn....rigtig meget...du er voksen og kan smutte igen når du vil, men det lille barn har intet valg.
Find alt det positive frem og ros og reager på alt det gode det barn har.
Jeg tror på at man vha kærlighed, rummelighed og opmærksomhed skaber nogle harmoniske børn i balance med sig selv...du kan tæve, skræmme og true mennesker til alt, men dermed ikke sagt du løser noget som helst problem.
Jeg er alene med tre drenge og det er hårdt arbejde,...men for mig og min x handler det om ungerne og kun dem..så må elskere og tilfældige mænd og kvinder vente og være der når man ikke har børn...og for mit vedkommende er det 3 dage på 14 dage, men det er vilkårene når man har børn.
Knus Eva.
Anmeld