Sengetider....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

JustAnotherName

Bianca på 2 år kommer i seng mellem klokken 19:00 og klokken 19:30

Og som noget nyt er jeg ofte begyndt at putte Celina på 3 måneder, når Bianca er blevet puttet. Så ammer jeg hende i søvn inde i vores seng, og så lister jeg mig ud af værelset bagefter ....så får jeg lidt alenetid sammen med Kenneth på dén måde. Når så hun giver lyd deroppe fra, så skynder jeg mig bare lige op og ammer hende igen i ca. 10 min.... og så kan jeg liste mig ud på ny

Det er ikke ALTID at det virker. Men ofte.
Og det giver altså lidt mere overskud at have et par timer for sig selv, uden baby-selskab. For før gik vi også alle i seng på samme tid (undtagen Bianca).
Men hvis vi tager Celina med i stuen, så vil hun som regel gøre os selskab og nægter at sove, selvom hun er død-træt ....og så bliver hun bare overtræt og skrup-umulig.
Og det er sgu ØV at skulle gå i seng tidligt fordi BABY ikke sover ellers.
Men som regel er jeg mega bombet om aftenen, så det hænder ind imellem at jeg også kommer til at falde i søvn, når jeg putter .....hehe, så kommer Kenneth op og henter mig, når der er gået lidt for lang tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

grinbidderen

Valdemar blir puttet kl.1900 hverdag og sover ca. 19:30 og vågner mellel 7-9 næste morgen, mest kl.8..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.