Sengetider....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. september 2009

NaFe

Ja her hjemme er der for det første ikke noget der hedder sove igennem...Feluca vågner mellem 5 og 10 gange hver nat. Og kan simpelhen ikke finde ud af hvorfor??

Men samtidig kommer hun først i seng mellem 21-22, hun er umulig a få til a sove før, har virkelig prøvet. hun sover så også til mellem 8 og 9, hvilket jo er dejligt. Men har bare heller aldrig en aften for mig selv, da vi jo nærmest går i seng samtidig....

Hvad tid kommer jeres små i seng og hvad tid vågner de så????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

sarahb

isaac sover 19.30 han er lige faldt i søvn
Og så til ved 7-8 tiden om morgenen

Der r dage hvor han sover igennem og i nat vågnede han konstant aner ikk hvorfor??!!! elles sover han nogenlunde igennem

Anmeld

7. september 2009

NaFe

Ja det jo en del tidligere end feluca....vis jeg bare kunne få hende i seng kl 20 så var jeg glad, men der er der stadig fuld gang i hende og lægger man hende går hun helt i spåner....

Anmeld

7. september 2009

Sweet1978

Danille er 2 men har et meget lille søvn behov så hun bliver lagt 20.00-20.30 og leger til hun sover alt fra 5 min til en time hun kommer ca. 6.30 om morgenen efter en rolig nat

hun sover også kun 30 min. til middag og er aldrig træt pylret

Anmeld

7. september 2009

Janep

hannah på 1,3 år kommer i seng mellem kl 18 og 1930 alt efter hvor træt hun er.

jeg vil helst holde hende oppe til 1930 men det er for det meste ret umiligt

Anmeld

7. september 2009

mor_sabina

Phillip bliver lagt mellem 19-20 og han sover faktisk ret hurtigt og så ca til 7-7.30 afbrudt af 1-2 amninger.Han er 4 mrd.

Anmeld

7. september 2009

tumle81

Victoria på 5½ år og Valdemar på 2 år kommer i seng ved 19.30-20.00 tiden og sover efter ca ½ times tid, nogle gange mindre...
De plejer at stå op ved 7.30 tiden, men det svinger meget. Nogle gange er den kun 6.30 og andre gange er den 8!!!

Valdemar sover ca 2 timer til middag...

Knus Kathrina

Anmeld

7. september 2009

RumlesMor

Min datter bliver lagt kl. 20.00 og sover så til kl. 06.30-07.30

Hun sover til middag hver anden dag, og der sover hun ca. en times tid.

Anmeld

7. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Feluca09 skriver:

Ja det jo en del tidligere end feluca....vis jeg bare kunne få hende i seng kl 20 så var jeg glad, men der er der stadig fuld gang i hende og lægger man hende går hun helt i spåner....

Har du prøvet og vægge hende om morgen kl. 7.30 f.eks?? Nu ved jeg ikke hvornår hun sover tilmiddag. Men jeg kan prøve og skrive vores "skema":

Op kl. 07.40(hun vågner selv). sove til middag kl. mellem 12 og 12.20. Sover så til omkring kl. 14. Vi spiser mad kl. 18.15 - mellem 19.15 og 19.30 bliver hun puttet. Der går ikke længe før hun sover.

Anmeld

7. september 2009

Sjl-msl-Mkl

P.s Malou Selma sover i gennem. Det har hun altid gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.