Nervøsitet og kontrol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Titte skrev:
Først og fremmest et KÆMPE TILLYKKE med dit nye job! Dernæst, som tillids kvinde, vil jeg sige at man ALDRIG starter på et job uden at have skrevet under på ansættelsen og fået en kopi! Man bør ligeledes ikke sige sit nuværende job op før man har skrevet under på en nyansættelse..
Tak! Jeg skal - heldigvis? - ikke sige mit nuværende job op, da det er tidsbegrænset til d. 31.7. - og derefter er jeg fyret fra Silkeborg Kommune og begynder i Skanderborg Kommune d. 1.8. Så al den tid, jeg kommer til at bruge på forberedelse og planlægning af næste skoleår - og det bliver der meget af, for skolen er spritny - i juni og juli måned, bliver så at sige 'betalt' af Silkeborg Kommune. Så kan de f.... lære ikke at fyre deres lærere :laugh: Men jeg skal nok bede om at få en ansættelseskontrakt i en fart - promise! Gad vide, i øvrigt, hvordan det fungerer med valg af TR for en ny arbejdsplads? Skal vedkommende vælges lige så snart, alle er ansat? Der kan da hurtigt blive brug for en til at tjekke alle ansættelseskontrakter osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Pia S-vb

TILYKKE!!! Mere er der vel næsten ikke at sige :silly:

Anmeld

13. april 2011

Polyp-vb

Way to go!! Super vending på noget, der startede kedeligt! Sikke en sommerferie du får - og husk at købe et ekstra påskeæg til dig selv! Og jo, en tillidsm/k skal man have fra start - hvis man altså vil have sådan en...der er jo ikke fagforeningstvang i Danmark...eller det er måske anderledes når man er offentligt ansat? Det har jeg ikke været siden 92 ;-)

Anmeld

13. april 2011

Spunk-vb

Ej hvor skønt - så er tiden til fredag pludselig ikke så lang. Ang. TR så er det da sikkert smart at få valgt en i en fart. Mon ikke du kan få en liste over de andre de ansætter og invitere dem til et møde hvor i kan diskutere det.

Anmeld

13. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Man tror, det er løgn, men desværre er den god nok: Her til aften ringede hende fra ansættelsesudvalget til mig for at sige, at hun var ked af det, men jeg var alligevel ikke så sikker på jobbet, som hun troede i går. Jeg er ikke ude af spillet, sagde hun, men det tør jeg ikke tro på, før jeg hører andet. Hun er jo en skovl og total inkompetent - og så ringede hun vist primært for at fortælle, at hun håber, det bliver mellem os, at hun talte over sig og lovede for meget i går. Det har jeg nu ikke tænkt mig at være diskret omkring, for hun skal da aldrig nogensinde sidde i et ansættelsesudvalg igen... Jeg har tudet og raset nu, og så må vi se, hvad det ender med. Jeg tør ikke tro på en SKID længere. Men jeg VIL heller ikke helt ned i kulkælderen igen, så jeg forsøger først og fremmest bare at være vred. Kunne hun da ikke bare have holdt sin mund?

Anmeld

13. april 2011

MAMMARAZZI-vb

NEJ NEJ NEJ!!! Det er bare ikke rigtigt!!! Hun må da have et totalt kedeligt liv, siden hun har behov for at gøre sig bemærket/interessant på den måde. Jeg håber virkelig for dig, at du trods alt får jobbet - men sikke da en gyser du befinder dig i. XXX'er fingre og alt andet for dig :cheer:

Anmeld

14. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg er ok nu - enten får jeg ikke jobbet, eller også gør jeg, og nu har jeg taget forskud på både glæde og skuffelse. Der bliver andre jobs, og jeg vil ikke lade mig slå ud. Men sikke en torsk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.