Nervøsitet og kontrol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

kongster-vb

Hvordan gik det??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Hvordan gik det??????
Det gik skidegodt! Intet, jeg bagefter fortrød eller var i tvivl om. Og nu skal jeg vente til fredag med at få svar, men uanset hvad, så ved jeg, jeg gjorde det så godt, jeg kunne, og hvis jeg ikke får det, er det fordi, kabalen skal gå op bedst muligt, og de andre 16 er jo altså nok også velkvalificerede. - Lederen sagde, jeg havde kvalifikationer til at dække en masse, også temafag osv. - det var ikke mig, der skulle fortælle, at jeg også kan dét og dét og dét. - Og så har jeg da fundet ud af, jeg godt kan finde ud af det der med samtaler, og at jeg godt kan skrive en ansøgning, og at mine udtalelser osv. er fine. Derfor kan jeg godt blive skuffet, hvis jeg ikke får det - men alt er at foretrække frem for at dunke sig selv i hovedet over noget åndssvagt, man har sagt eller en vigtig pointe, man glemte.

Anmeld

12. april 2011

kongster-vb

Super! Tillykke med det! Det lyder som en perfekt start på jobsøgningen. Og ja - skulle en anden have lige så mange kvalifikationer og så lige passe bedre ind af en eller anden grund, så er det jo bare sådan det er. Det kan man aldrig gardere sig mod. Krydsede fingre og tæer herfra

Anmeld

12. april 2011

Johannamor-vb

... mon ikke du kommer til at føle, at der er meget længe til på fredag? Held & lykke!

Anmeld

12. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Der skete noget FANTASTISK i Kvickly lige før: Jeg mødte en dame fra ansættelsesudvalget - byrådsmedlem - og hun hilste på mig og sagde, at det gik godt i går. Jeg sagde tak, og at der godt nok var længe til fredag - og så sagde hun, sådan helt cool, at jeg nu ikke havde noget at være bange for... og at ud af de syv, der var til samtale i går, var de helt sikre på to - mig og en anden. Jeg blev helt 'Hvad sagde hun lige?' og var nødt til at gå tilbage og spørge, om det var helt sikkert - og hun sagde, at ellers skulle de andre fem da fuldstændig skifte mening, og det gjorde de ikke nu. Jeg kunne roligt sige det til min familie, men skal lige vente med at annoncere det 'offentligt'. (VB gælder ikke - vel?) Jeg tør næsten ikke tro på det, men min logik siger mig, at hun kommer i problemer, hvis det ikke bliver, som hun har sagt. Jeg har fået det!!! Fandeme. Og nu er der IGEN længe til fredag - jeg vil jo så gerne fortælle det til hele verden!!! :skole: :trut: :flojt: :klap:

Anmeld

12. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

- og I siger det ikke til nogen...

Anmeld

12. april 2011

kongster-vb

YES! You rock!!

Anmeld

12. april 2011

Johannamor-vb

Jamen nu kan du rigtigt gå rundt med glade sommerfugle i maven til på fredag. Tillykke... Selv ville jeg ikke turde tro på det, før det var helt officielt - men jeg er også sådan en, der skal se ansættelseskontrakten, før jeg tør føle mig helt sikker (og i mine to seneste jobs som offentligt ansat har jeg først fået ansættelseskontrakten i hånden efter at jeg havde været på arbejde i flere uger).

Anmeld

12. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Johannamor skrev:
Jamen nu kan du rigtigt gå rundt med glade sommerfugle i maven til på fredag. Tillykke... Selv ville jeg ikke turde tro på det, før det var helt officielt - men jeg er også sådan en, der skal se ansættelseskontrakten, før jeg tør føle mig helt sikker (og i mine to seneste jobs som offentligt ansat har jeg først fået ansættelseskontrakten i hånden efter at jeg havde været på arbejde i flere uger).
Hold nu op!! Jeg har det faktisk ligesom dig, men tænk på den ballade, der ville blive, hvis det kom ud, at hun havde 'sladret' til mig og oven i købet 'sladret forkert'... Men jo, jeg får det afgjort (endnu)bedre på fredag og ikke mindst, når jeg kan skrive under på en kontrakt.

Anmeld

12. april 2011

Titte-vb

Først og fremmest et KÆMPE TILLYKKE med dit nye job! Dernæst, som tillids kvinde, vil jeg sige at man ALDRIG starter på et job uden at have skrevet under på ansættelsen og fået en kopi! Man bør ligeledes ikke sige sit nuværende job op før man har skrevet under på en nyansættelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.