Her render der sigøjnere rundt og flere har været udsat for tricktyveri, så viceværten har sat sedler op om, at man ikke 'bare' skal lukke folk ind. Det er specielt de ældre der bor her som har været udsat for disse tricktyverier.
Jeg lukker heller ikke nogen ind jeg ikke kender. Hvis jeg ikke kender stemmen i dørtelefonen eller de ikke svarer, jamen så trykker jeg dem heller ikke ind. De samme informationer har jeg givet til ungerne. Vi åbner heller ikke for 'aviser'..... :laugh:
Og enig, unger kommer sjældent galt afsted når de er alene hjemme - jeg har faktisk ALDRIG oplevet nogle ulykker, heller ikke da de store var små og de var MEGET alene hjemme, og fra en meget tidlig alder.
Men indrømmer også, at de tre store ligesom var gjort af et andet stof end de tre små. De små her kan finde på hvad som helst. De er spontane, nysgerrige (og ikke så kvikke/modne) som deres ældre brødre var i den alder.
Den store på 8 kan man sagtens lade være alene hjemme med en kammerat, men når den lille på snart 7 er med, så finder de altså på underlige ting engang i mellem.
Jeg tør SLET IKKE skrive hvad de fandt på her for et par måneder siden (hvor jeg VAR hjemme!), men kan sige SÅ meget, at det var godt de overlevede deres sindssyge påfund.
Anmeld