Vind hjemmesko - Hvilken ferie foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Polyp-vb

Vi har holdt teltferie i egen have, da knægten var lille (3)og far syg (skulle være i nærheden af hospitalet)- det var stort nok til ham at sove i telt i baghaven og lave mad på 'bål' (grill)...og jeg der HADER camping, var godt tilfreds med at have mit eget badeværelse til rådighed ;-) Ellers er vi til kulturrejser med indbygget stran/poolafslapning - æææææææææælsker det sydligste Spanien og Portugal, Sevilla bliver vi aldrig færdige med og ture ind i Algarves bagland er bare fantastisk Blev i efteråret også genforelsket i Wien/Østrig - ikke til ski, men til byferie med landlige indslag inden for kort afstand - både i Østrig og Spanien er hurtigtogene billige og nemme at komme omkring med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

millemus-vb

Vi har to små børn på henholdsvis 19 og 8mdr. I de næste par år foretrækker vi at holde ferie helt nede på børneplan. Det skal være let og hyggeligt for de små. Så vi foretrækker gode børnevenlige camingpladser med gode faciliteter, og gerne små dyr i klappehøjde. Det elsker de små. Så lejer vi gode hytter, indtil vi selv får campingvogn..Kh Camilla mille-trold@mail.dk

Anmeld

22. marts 2011

Thea-vb

Vi har 2 piger på 5 og 22 mdr og vi har ikke været på ferie med børnene endnu, vi kunne godt tænke os at tage kør selv ferie til Polen og Tjekkiet måske næste år, da børnene er store nok til at at more sig. Ellers plejer ferien at foregå på camping ved mine forældre hvor vi hygger os. Stedet plejer ikke at afgøre hvordan ferien har været, men mere hvordan man selv har gjort den til.

Anmeld

23. marts 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

En tur syd på.. Stedet er det mest afgørende mht til børn. Men når vi tager på ferie skal det være fordi vi bare skal have tid til at være sammen, sove længe, shoppe, bade etc. Teknisk set kunne vi ligeså godt holde ferie hjemme - men så finder man altid lige noget der skal gøres rent, skrues op osv. I år hvor vi regner med at tage en ca 1 mdrs baby med på ferie også - og det samtidig skal være sjovt for Alma har vi allerieret os med mine forældre og tager 1 uges tid på camping på bornholm - så kan vi få et pusterum, og Alma kan få noget kvali-tid med sine forældre, fordi bedsteforældrene kan tage lidt over med lillebror. Næste år er vi tilbage i vanlig stil med 1-2 uger i svigermekanikkens lejl i spanien. Der er børnepool osv..

Anmeld

23. marts 2011

kongster-vb

Jeg har lige ombestemt mig - jeg har købt en 4-dages rejse til Amsterdam til manden og jeg (det er hans fødselsdagsgave som jeg glææææder mig til at give ham på lørdag). Tror storby-ferie uden børn er min fortrukne ferie lige nu :-P

Anmeld

31. marts 2011

trold01-vb

Vi elsker at rejse, rejste meget før vi fik barn. Dengang med rygsæk og uden booking af værelser osv. Nu tager vi lejlighed og bil-lejning på charter mål. Det fungerer super. Vores dreng er 4 år og har været i en del lande. Han elsker det og glæder sig altid meget. Han er dog også glad når vi tager en ferie i dk. Når vi er i dk er det næsten altid sammen med familie. Kode-ordet er: Hele familien skal have det godt og slappe af, og det har/gør vi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.