Yndlings tøjmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi køber vores tøj i Name It eller H og M. Luka er en rigtig ude-dreng og kommer ofte hjem med huller på knæene, så jeg ville være ærgelig over, at have givet 300-400 kr. for et par bukser. Derudover går jeg på lagersalg to gange om året hos Bombibittt og har også en del derfra til både Luka og Lina.

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Camilla_a

Her er det Molo, Småfolk, okker gokker, hummel og ida T  Bukser køber jeg mest i h&m til Frey fordi han er så smal og synes de bukser de bare sidder så godt på ham. Det er dog sjællent jeg betaler fuld pris for tøjet, synes det er så dyrt!

Hilsen Camilla som elsker udsalg og har lige været til IdaT lagersalg og fået 54 stk tøj for 2100!!!

Anmeld

8. september 2009

Tina2

Det er MEGET forskelligt.... Nogle ting fra et mærke elsker jeg og andet kan jeg ikke fordrage.....

Men mine unger har Molo, Småfolk, Mala, Katvig, De La Prada, Hummel, H&M (eeeelsker deres jeans), hjemmesyet fra ts, Pompdelux, Ticket to heaven- og så er jeg spændt på Milk Copenhagen som jeg skal til på torsdag:-)

Jeg tager ikke så meget efter mærkerne, jeg tager efter hvad jeg kan li:-) Elsker tøj med farver på:-) Og køber rigtig meget på ts:-)

Anmeld

9. september 2009

qp

Her er det....

GAP + Ralph Lauren (sweaters, bluser og hættetrøjer)
Okker Gokker + Cupcake (overtøj -  jakker, regntøj flyverdragt)
Ej Sikke Lej + Ida T + Osh Kosh + Name It + H&M  (alt det andet)

Min mor strikker rigtig fede huer til min søn hvilket jo bare er såååh dejligt.

Anmeld

9. september 2009

Misjelle

Herhjemme er jeg vild med alt fra føtex-tøj, H&M til mærker som Katvig, småfolk, Molo. Osh Kosh, Ej Sikke Lej, Hollys. Køber også bukser fra pigerne der syr selv på ts. Yndlings i øjeblikket er ejsikkelej (synes det er lækker kvalitet) og Katvig (synes dog det bliver alt for hurtigt fnuller i forhold til prisen).

Linus er 6 mdr., så jeg nyder at jeg stadig har suveræn indflydelse på hvad han har på, for selvfølgelig skal han have lov til at gå med Spiderman tøj etc, som moren virkelig ikke synes er kønt  , så snart han selv begynder at danne sig en mening om det.

Anmeld

9. september 2009

tascia

Eva skriver:

Det er meget blandet...men jeg må indrømme at jeg er ret træt af molo, katvig og småfolk..mine drenge har en del af dem, men har nu præsenteret dem for nye mærker som de synes er rigtig fine og så jøber jeg en del på ts, kvinder der syr det sejeste drengetøj.
Knus Eva.

har du nogle link til ts, synes aldrig jeg kan finde de gode som selv syer!

Anmeld

9. september 2009

sarahb

tascia skriver:

har du nogle link til ts, synes aldrig jeg kan finde de gode som selv syer!

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&se arch=kajogviola

Anmeld

9. september 2009

frk Jensen

Misjelle skriver:

Herhjemme er jeg vild med alt fra føtex-tøj, H&M til mærker som Katvig, småfolk, Molo. Osh Kosh, Ej Sikke Lej, Hollys. Køber også bukser fra pigerne der syr selv på ts. Yndlings i øjeblikket er ejsikkelej (synes det er lækker kvalitet) og Katvig (synes dog det bliver alt for hurtigt fnuller i forhold til prisen).

Linus er 6 mdr., så jeg nyder at jeg stadig har suveræn indflydelse på hvad han har på, for selvfølgelig skal han have lov til at gå med Spiderman tøj etc, som moren virkelig ikke synes er kønt  , så snart han selv begynder at danne sig en mening om det.

Syns også Katvig´s tøj fnuller rigtig meget efter få vaske.. Der holder H og M tøj bedre i farven...

Anmeld

9. september 2009

liv09

Vores ynglings mærke må være diesel  Men ikke til børnehave og ude leg. Der har hun HM og Føtex det bedste på. Det er en kanon kvalitet og så kan det ryge ud når det ikke kan mere...

Anmeld

9. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
sarahb skriver:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&se arch=kajogviola

Det er bare super sødt det tøj hun laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.