Yndlings tøjmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.675 visninger
31 svar
0 synes godt om
7. september 2009

FruPudderkvast

Ja, som overskriften siger -

Hvad er dit yndlings tøjmærke til de små? Og hvorfor?

Jeg selv er blevet helt vild med mærker som Molo, Katvig, Småfolk.. Og så er der selvfølgelig også nogle af de billigere mærker som NameIt og H&M som også har rigtig meget fint!

Sarah 28 + 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

sarahb

jeg hopper på burberry MY FAVORITE!!!
Så er der min mor og søsters mærke kajogviola.. ja han går Aldrig i andre bukser end dem, for de r så gode at bevæge sig i og de bedste stoffer..
ellers har jeg basis t shirts fra hogm.. de er gode og kommer der snavs på der ik går af, ja så ud med det.. synes også at nørregårds t shirts er gode, lange og smalle lige som min søn

Anmeld

7. september 2009

FruPudderkvast

sarahb skriver:

jeg hopper på burberry MY FAVORITE!!!
Så er der min mor og søsters mærke kajogviola.. ja han går Aldrig i andre bukser end dem, for de r så gode at bevæge sig i og de bedste stoffer..
ellers har jeg basis t shirts fra hogm.. de er gode og kommer der snavs på der ik går af, ja så ud med det.. synes også at nørregårds t shirts er gode, lange og smalle lige som min søn

Uhh, det lyder dyrt med Burberry til sådan en lille én?

Ej, har faktisk kigget lidt på noget Kaj&Viola på Trendsales, men ville vente med at bestille til jeg har født, så er det nemmere at skrive benlængde osv.. Sjovt at det er din søster og mor

Anmeld

7. september 2009

mor_sabina

Jeg er pjattet med Nameit sådan som han vokser når han slet ikke at bruge tøjet så meget at jeg gider give en bondegård for det. Synes Nameit har nogle flotte farver og det er til at komme til for penge Men har også været glad for mine sæt fra Italy Baby de er så lækre

Anmeld

7. september 2009

sarahb

Saped90 skriver:

Uhh, det lyder dyrt med Burberry til sådan en lille én?

Ej, har faktisk kigget lidt på noget Kaj&Viola på Trendsales, men ville vente med at bestille til jeg har født, så er det nemmere at skrive benlængde osv.. Sjovt at det er din søster og mor

ja det er dyrt men så køber vi 1-2 gode ting om måneden og så erdet meste unisex så vi kan sagtens bruge det hvis vi skulle få en pige en dag, for det holder sig så lækkert... meget af det har vi fundet på tilbud og så er vi nok gået lidt amok(der er den bedste butik her i brønshøj)

ja vent hellere, så kan du få det specielt syet lige så det passer det er bare så fint og virkeligt baby venligt i materialer osv.. og så er det jo lige blevet udråbt til "fokus på en bruger" på TS

Anmeld

7. september 2009

Henri84

Jeg ELSKER Hollys E er en lang smal dreng, og Hollys er bare helt perfekt til ham
Ellers kan vi også godt lide Katvig, molo (dog ikke den nye kollektion), ejsikkelej og småfolk... Det er også godt til ham HogM og Name It sys jeg deværre tit er ALT for bredt til ham
Af billigere mærker foretrækker vi little one som kan købes i bilka og tøj og sko, mange af deres modeller, især bodyerne, er også dejligt smalle i det

Anmeld

7. september 2009

Betina88

Jeg ka' best li' tøj fra H&M ..

Anmeld

7. september 2009

pipsen

Kan godt lide en del fra Oggergokker Ellers Ballade og Blingo... Hihi og en hel del mere, synes der er så meget skønt tøj til børn

Anmeld

7. september 2009

NaFe

uha man får hurtig ynglings mærker...

her er det lige for tiden Norlie og Roselille og okker gokker...syntes de har nogle vildt gode ting....

Anmeld

7. september 2009

SaNiNa

uuuh jeg har mange, men Gaia og ko, katvig, småfolk. molo. pippi. name it idat.

men Gaia og ko er mit mest yndlings mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.