Yndlings tøjmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

Honningblomst

Det er meget blandet...men jeg må indrømme at jeg er ret træt af molo, katvig og småfolk..mine drenge har en del af dem, men har nu præsenteret dem for nye mærker som de synes er rigtig fine og så jøber jeg en del på ts, kvinder der syr det sejeste drengetøj.
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Mit ynglingsmærke er helt klart, Hummel, har et par stykker, ville helt klart gerne have mere! Men da min pengepung ikke er til det, så vælger jeg Name it. Det har jeg altid købt, og det bliver jeg nok ved med.

Anmeld

7. september 2009

RumlesMor

De fleste af mine favoritmærker er allerede blevet nævnt...men jeg vil da lige fremhæve MilleMathilde...håndsyet tøj, rigtig fint! Min datter elsker deres kjoler og vil nærmest ikke gå i andet!

Anmeld

7. september 2009

sarahb

Sanne og Nicklas skriver:

uuuh jeg har mange, men Gaia og ko, katvig, småfolk. molo. pippi. name it idat.

men Gaia og ko er mit mest yndlings mærke

kajogviola på trendsales, laver gaia og ko i tøj
Alt der er derinde til piger har de også i drenge farver og kan lave de fedeste baggy bukser i stoffet..bare nu når du er så vild med det

Anmeld

7. september 2009

TbCp

Jeg kan simpelthen ikke vælge
Er vild med så mange forskellige tøjmærker.

Liva har småfolk, Molo, Okker Gokker, Fabelfant, Cecilie Westh, Ej sikke lej.... osv
Det nyeste jeg har fået til "tøj-samlingen" som jeg er blevet helt vild med er "Björkvin Kiddo" synes det er så cool!

Anmeld

7. september 2009

Diana...

MOLO  Alt Lucas tøj er snart MOLO Hans nat tøj er H&M for de sidder bare så godt på ham... Jeg er ikke så god til alt det æble tøj  Jo til piger er det fint nok men synes altså ikke det passer så godt til drenge, ved godt der er drenge tøj os men jeg synes det er for tøset til min Lucas 

Et billed af lille Lucas i sit nye Molo tøj er vild med det især bukserne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2009

frk Jensen

Jeg køber hvad jeg lige syns er lækkert og hvad der er sødt..
Syns også at molo, katvig osv er fedt, men mega dyrt.. Jeg vil ikke give 200 kr for en body og så der kommer banan pletter på den dagen efter.

Køber tit noget i H og M, men lige så tit name it... Det er fedt og til priser man kan være med til... Det er vist en blandet landhandel da jeg også har købt en jakke til ham i føtex den anden dag.. ups har et MEGET godt shoppe gen...

Anmeld

7. september 2009

frk Jensen

Hov og Ida T strømper er bare et hit.... De giver ikke mærker på tykke ( læs fede) ben.... Så af mærketøj så hitter Ida T her...

Anmeld

7. september 2009

TbCp

BetinaMørk skriver:

Jeg køber hvad jeg lige syns er lækkert og hvad der er sødt..
Syns også at molo, katvig osv er fedt, men mega dyrt.. Jeg vil ikke give 200 kr for en body og så der kommer banan pletter på den dagen efter.

Køber tit noget i H og M, men lige så tit name it... Det er fedt og til priser man kan være med til... Det er vist en blandet landhandel da jeg også har købt en jakke til ham i føtex den anden dag.. ups har et MEGET godt shoppe gen...

Jeg har det ligesom dig.
Liva er ikke ligefrem en pige der sidder stille og læser i en bog og ville bare være så ærgelig over at hun kom hjem med pletter/huller i sit dyre tøj. Derfor køber jeg stort set alt Livas tøj på trendsales Der får jeg det langt billigere og ofte stort set ikke brugt.

Anmeld

7. september 2009

Louise mortil4

nameit tøj og decoy bodyer er hittet her hjemme, hvis vi skal købe noget, men jeg kan også selv sy lidt, så det gør jeg nogle gange  (er vild med at sy) så kan jeg også få det lige som jeg vil ha det, med masser af farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.