ja, det kan da være en helt lille psykologisk udfordring at tale med en ekspidient til tider..men pyt med det - det er da super ærgeligt med en flot ny barnevogn, men de er jo kun mennesker og med mindre ekspidienten stod og grinede ondt, så må man gå ud fra, at der ikke er tale om en fornærmelse, men en fejl.
jeg har selv hygget mig med T Hansen.. det endte med jeg gik til forbrugerstyrelsen og vupti (en to - tre måneder senere) så var der styr på sagerne og T Hansen var meget kundevenlige og nemme at tale med ;)
der er bare butikker,der egner sig bedre til at finde små stumper og sjove ting i, end at betro barnevognskøb og andet godt til... jeg kalder dem stumprumper (dog ikke til deres ansigt)
selv går jeg i Ønskebørn - der syntes jeg man får god behandling .. og den lokale Min verden i Helsinge.. det gælder om at finde noget, der virker - ikke finde noget, der ikke gør... for så får man travlt.
nyd livet - de nuttede børn og de kærlige kæledyr..
andet er livet for kort til :)
... men vil du mule Babysam og har du retten på din side, så er forbrugerstyrelsen vejen at gå ;)
Anmeld