Jeg har lige købt en tvillingevogn i Jalsøe/Baby Sam, og min historie er altså en helt anden :)
Ekspedienterne var kanon søde og serviceminded. Jeg kunne virkelig godt lide det koncept med at man trækker et nr. og når det så er din tur, har du ekspedientens fulde opmærksomhed, til du selv er tilfreds og forlader forretningen.
Hader når jeg f.eks i Føtex gerne vil have hjælp til at finde en tilbudsvare, og de forvirrede servicemedarbejdere ikke lige kan hjælpe fordi der samtidig er 3 andre kunder som lige har et spørgsmål..
I Baby Sam havde vi en medarbejder ved vores side under hele forløbet. Og de ting hun ikke vidste på stående fod, fandt hun lynhurtigt ud af.. Jeg fandt så en vogn jeg rigtig godt kunne lide. Desværre havde de ikke det matchende forlæder (beige) men tilbød mig i stedet et i sort. Det så helt fint ud, fordi alle vognens syninger også er sorte, så problem solved. Derudover fik jeg et gratis regnslag. Tilsidst manglede jeg kun et myggenet, og bad om at få det i sort. Ekspedienten farede butik og kælder rundt, men de havde det altså kun i hvidt. Og fordi jeg egentlig havde bedt om et sort, tilbød hun mig det til halv pris.. Så selvom de ikke kunne opfylde alle mine ønsker, gjorde de deres bedste for at gøre mig tilfreds. Det synes jeg er god service :)
Anmeld