Selvfølgelig, uanset hvordan man end vender og drejer det, så vil man jo blive glad.
Havde min første 'drømme-søn' vist sig som en lille pige, jamen så havde jeg selvfølgelig elsket hende endnu højre end nogen søn. Det er jeg helt overbevist om.
Der er, gudskelov, langt fra tanke til handling.
Selvom man går og drømmer om et bestemt køn, og det modsatte så fødes, jamen så er det jo bare som dét skal være. Det er for mig et mirakel hver eneste gang, og hvert barn er helt specielt.
Fx nu med mine to børnebørn som er drenge, jamen nu ville jeg jo ikke bytte dem for nogen piger i verden, selvom jeg oprindeligt ønskede mig en pige eller to. Men da jeg så dem første gang, jamen så var de jo bare mere fantastiske end piger nogen sinde kunne blive. Så alt passer alligevel sammen....
Og for at det ikke skal være løgn, så er min anden svigerdatter også gravid, så vi venter småfolk igen-igen, hun har termin d 5 Maj. Men venter sig kun en enkelt.
Og det må så gerne blive en pige, jeg kan elske dobbelt så meget hvis det så skulle blive en dreng :laugh:
Anmeld