Det bedste og værste juleslik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Spunk-vb

Jo da :) - her er den: 3 dl havregryn 1 dl kokosmel + lidt til at trille dem i 1 dl hakkede dadler 2 spsk honning 2 spsk smør 1 spsk kakao ½ dl hakkede hasselnødder 1 dl æblejuice Alt blandes godt sammen i en foodprocessor og trilles derefter til kugler som rulles i kokos. Jeg har ingen foodprocessor så jeg hakker tingene enkeltvis i en minihakker og blander det derefter med en håndmixer - det fungerer også udmærket. I år har jeg tænkt mig at erstatte honningen med sirup, så jeg også kan lade spunken og hendes vuggestuevenner smage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Caidas-vb

TAAK glæder mig allerede

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

fie_b_c skrev:
hvad er skumnisser???? er det ligesom skumbamser overtrukket med chokolade....? flæsk, likørchokolade og konfekt...-føj! det kan jeg ikke få ned! brændte mandler, hjemmebag og egne havregrynskugler er mums! men spiser faktisk ikke så meget kræs i løbet af dec. juleaften gør jeg hvad jeg kan for at spise hele anden, så der er der slet ikke plads til det! :)
Nej, de skumnisser jeg spiser er ikke overstrukket med chokolade. Det er sådan nogle små nisser der er hvide og lyderøde med jordbær/vanillesmag. Engang i mellem har min kiosk dem i king size, mmmmm :laugh: Hvad er eiskonfekt??????????

Anmeld

13. december 2010

Caidas-vb

HeleneK Mor til 6 skrev: Hvad er eiskonfekt?????????? Chokoladestykker på ca 2x2 cm indpakket i sølvpapir i forskellige farver. Smager bedst kolde (derfor eis), men ved faktisk ikke hvad de ellers indeholder, men jeg bryder mig ikke så meget om dem.

Anmeld

13. december 2010

Spunk-vb

Jeg er ikke sikker på, at det kan karakteriseres som chokolade - men det er derhenad. Men smagen er mærkelig og den der sære bløde konsistens - yaiks.

Anmeld

14. december 2010

ma08-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Hvad er eiskonfekt??????????
Ved heller ikke helt hvad det indeholder og er ret sikker på, at jeg heller ikke har lyst til at vide det :huh: Af en eller anden grund synes jeg bare, det smager godt - dog max 2-3 stykker ad gangen, da det er en hvinende sød omgang. Jeg synes, det minder om en blanding af chokolade og nougat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.