Hvornår bliver man ældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

MetteNB-vb

Fuzzbox skrev:
Apropo at blive gammel, for jeg er så lykkelig for, at nettet altid holder mig ung - i ser jo kun de 'gamle' billeder af 'unge' mig, jeg lægger ind B) Jeg må nok indse, at hvis de ser sådan ud, så ligner jeg nok ikke en på 17 længere :mur:
GGG - og uha. Den konstatering når jeg også nogle gange til, når jeg kigger på mine jævnaldrende venner. Vedtog også forrige weekend, at jeg havde fået mig en 'ny bedste ven', da jeg var til 40 års fest ved en af min bedste venner. Hans kammerat som jeg ikke kendte i forvejen sagde, at han undrede sig over, vi sagde, vi havde kendt hinanden så længe for jeg så meget yngre und end min ven........... Tak sagde jeg så. Min ven blev ikke begejstret :P Jeg er nemlig ældre end han.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

MetteNB-vb

ma08 skrev:
als skrev:
Troede når man nu var 30 at man så stadig have ca to tredjedele af ens liv endnu....
Er det ikke lidt ligesom med trimestre i graviditeten; det midterste er det mest behagelige, mens der kan være 'begyndervanskeligheder' i første og man kan være noget besværet i sidste :laugh:
GGG - synes jeg, er en meget passende beskrivelse.

Anmeld

13. december 2010

Caidas-vb

MetteNB skrev:
- og apropos ældre. Var til et oplæg med en ældre herre for ca. 14 dage siden. På et tidspunkt siger han, at han var glad for at være gammel. Han havde altid undret sig over, hvorfor mange har problemer med at være gamle, men hellere vil benævnes ældre. Han mente, han kunne huske, han i skolen lærte: Gammel - ældre - ældst. Ergo ville han gerne være gammel. ;)
Min mormor var den ældste i sin pensionistklub. Hun sagde altid: De andre er gamle - jeg er bare lidt ældre.

Anmeld

13. december 2010

Caidas-vb

Jeg troede at du mente om man var 'ny i debatten', prof eller debathaj. Og hvad man ellers kan være.

Anmeld

13. december 2010

Webredaktøren-vb

Det er korrekt, at i profilsystemet, der har jeg indstillet den til, at I alle holder jer unge og friske - der er jo flest damer herinde, og typisk går folk en del op i alder ;) Nej, det er korrekt, at der er nogle ting ved profilsystemet, der ikke fungerer optimalt. Derfor arbejder vi på et helt nyt, hvor i desværre vil ældes i takt med jeres aktivitet herinde...

Anmeld

13. december 2010

Fuzzbox-vb

Webredaktøren skrev:
Nej, det er korrekt, at der er nogle ting ved profilsystemet, der ikke fungerer optimalt. Derfor arbejder vi på et helt nyt, hvor i desværre vil ældes i takt med jeres aktivitet herinde...
Så tror jeg at jeg vil begrænse mit skriveri til kun en tråd om dagen, så jeg ikke får rynker, hurtigere end jeg kan håndtere det :laugh:

Anmeld

14. december 2010

Laurie-vb

Caidas skrev:
MetteNB skrev:
- og apropos ældre. Var til et oplæg med en ældre herre for ca. 14 dage siden. På et tidspunkt siger han, at han var glad for at være gammel. Han havde altid undret sig over, hvorfor mange har problemer med at være gamle, men hellere vil benævnes ældre. Han mente, han kunne huske, han i skolen lærte: Gammel - ældre - ældst. Ergo ville han gerne være gammel. ;)
Min mormor var den ældste i sin pensionistklub. Hun sagde altid: De andre er gamle - jeg er bare lidt ældre.
Sikke en sund indstilling til livet :)

Anmeld

14. december 2010

MetteNB-vb

Webredaktøren skrev:
Det er korrekt, at i profilsystemet, der har jeg indstillet den til, at I alle holder jer unge og friske - der er jo flest damer herinde, og typisk går folk en del op i alder ;) Nej, det er korrekt, at der er nogle ting ved profilsystemet, der ikke fungerer optimalt. Derfor arbejder vi på et helt nyt, hvor i desværre vil ældes i takt med jeres aktivitet herinde...
Så vil jeg spændt vente og se, hvornår jeg begynder at VB-ældes ;)

Anmeld

14. december 2010

MetteNB-vb

Caidas skrev:
MetteNB skrev:
Total iorden udtalelse..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.