Hvornår bliver man ældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg bliver det på tirsdag... :sur:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

MetteNB-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Jeg bliver det på tirsdag... :sur:
Tillykke på forhånd hvis jeg nu misser det tirsdag. Det gør ikke ondt ;)

Anmeld

12. december 2010

Laurie-vb

MetteNB skrev:
- og altså ikke tænkt i alder med skifte på hver fødselsdag ;) Jeg tænker her på debatten. Kan i min status se, at jeg er ny på debatten. Kan se, jeg har været her i 21 måneder, men er stadig ny. Hvornår mon man bliver ældre herinde? ;)
Der står jo at du er prof, Mette... så er du ikke ny mere= :huh:

Anmeld

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Laurie skrev:
MetteNB skrev:
- og altså ikke tænkt i alder med skifte på hver fødselsdag ;) Jeg tænker her på debatten. Kan i min status se, at jeg er ny på debatten. Kan se, jeg har været her i 21 måneder, men er stadig ny. Hvornår mon man bliver ældre herinde? ;)
:huh: ....men der står hun er ny på debatten inde på hendes profil :laugh: så vi regner da med profilen, og bliver dermed lidt yngre.....prof, fint nok, men stadig ung og ny. ;)

Anmeld

12. december 2010

MetteNB-vb

Laurie skrev:
MetteNB skrev:
Jo jo Laurie - jeg er stadig ny på debatten her 21 måneder senere....... men kan godt se, at en aktiv weekend nu har fået mig i en prof status....... Ender måske med, jeg bliver lige så aktiv som på 'gamle' VB :laugh:

Anmeld

12. december 2010

Fuzzbox-vb

Apropo at blive gammel, for jeg er så lykkelig for, at nettet altid holder mig ung - i ser jo kun de 'gamle' billeder af 'unge' mig, jeg lægger ind B) Så gik det op for mig, for et par måneder siden, at jeg faktisk ikke er 17 længere... Og det er ret ubehageligt! For jeg føler ikke, at jeg har forandret mig siden, at jeg gik ud af skolen :) Men jeg sad på facebook, og fik luret en masse profiler af, af folk jeg har gået i skole med... Jeg skulle aldrig ha gjort det :S De ser så gamle ud alle sammen :dry: En af dem jeg gik i klasse med, havde barnerumpehud på kinderne da vi gik ud, og det billede, der tittede frem på profilbilledet, havde fuldskæg og linier ved øjnene :blink: Jeg må nok indse, at hvis de ser sådan ud, så ligner jeg nok ikke en på 17 længere :mur:

Anmeld

12. december 2010

Laurie-vb

Fuzzbox skrev:
Apropo at blive gammel, for jeg er så lykkelig for, at nettet altid holder mig ung - i ser jo kun de 'gamle' billeder af 'unge' mig, jeg lægger ind B) Så gik det op for mig, for et par måneder siden, at jeg faktisk ikke er 17 længere... Og det er ret ubehageligt! For jeg føler ikke, at jeg har forandret mig siden, at jeg gik ud af skolen :) Men jeg sad på facebook, og fik luret en masse profiler af, af folk jeg har gået i skole med... Jeg skulle aldrig ha gjort det :S De ser så gamle ud alle sammen :dry: En af dem jeg gik i klasse med, havde barnerumpehud på kinderne da vi gik ud, og det billede, der tittede frem på profilbilledet, havde fuldskæg og linier ved øjnene :blink: Jeg må nok indse, at hvis de ser sådan ud, så ligner jeg nok ikke en på 17 længere :mur:
''Helt enig med dig... jeg tør simpelthen kigge på profil på folk på min alder.... de ser jo gaaamleee ud! :blink: Sidste sommer mødte jeg tre gamle skolekammerater.... altså havde vi ikke set hinanden i over 30 år (hermed røber jeg så, at jeg ikke er 17 mere...)... og vi ser altså ganske hyggelige på billederne... vi ser slet ikke vores alder ud!

Anmeld

13. december 2010

als-vb

Vi griner lidt af en kollega jeg har på arbejde. Hun er 22 og når hun snakker om folk på de 30-35 så er de bare herre gamle.... Dem på ca 50 er mega gamle og alt derover er piv gammel= bestil din kiste med det samme. Er simpelthen for sjovt. Troede når man nu var 30 at man så stadig have ca to tredjedele af ens liv endnu.....min fejl :0)

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

Tja, hun lyder ikke til selv at være alderssvarende moden ;)

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

als skrev:
Troede når man nu var 30 at man så stadig have ca to tredjedele af ens liv endnu....
Er det ikke lidt ligesom med trimestre i graviditeten; det midterste er det mest behagelige, mens der kan være 'begyndervanskeligheder' i første og man kan være noget besværet i sidste :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.